کد خبر: ۵۳۵۸۰۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

جزییاتی از آخرین جلسه جمنا/ حسینی: قبل و بعد از انتخابات با رییسی در ارتباط هستیم

سید محمد حسینی، سخنگوی جمنا از جزییات آخرین نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت و البته تاکید کرد که این جبهه با سید ابراهیم رییسی قبل و بعد از انتخابات در ارتباط است.
آفتاب‌‌نیوز :
نشست هیات رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر دیروز به ریاست محمدحسن رحیمیان برگزار شد.

سید محمد حسینی عضو هیات رئیسه جبهه مردمی درباره جزئیات این نشست توضیح داد: پس از بحث و تبادل نظر پیرامون تحولات کشور به خصوص بیانات رهبری در دیدار با سفرا، گزارشی از برنامه‌ریزی و تمهیدات دفتر سیاسی جبهه مردمی برای پاسخگویی به نیازهای فکری وهمگرایی اعضاء و رسیدن به تحلیل واحد ارائه شد.

وی افزود: از جمله وظایف دفتر سیاسی بهره گیری ازهمفکری فعالان و صاحب نظران سیاسی و تقدیم بسته های تحلیلی منظم به اعضاء به ویژه نیروهای جوان، با انگیزه و پرتحرک است که اطلاعاتشان به روز و مطابق واقع باشد و به خوبی پاسخگوی شبهات باشند و درجریان‌سازی فکری درجامعه نقش آفرینی کنند.

عضو جبهه مردمی افزود: برای این منظور باید کمیته های سیاسی در مرکز استان‌ها و تمامی شهرستان‌ها راه اندازی شود تا تحولات و رخدادهای مهم استانی و شهری را رصد و ارزیابی کنند و با همفکری دفترسیاسی در مرکز، تاثیر گذاری قابل توجهی داشته باشند.

حسینی تصریح کرد: تاکنون هیات موسس نیمی از استان‌ها نهایی شده که مقرر شد اعضای ۱۰ نفره این استان‌ها به مراکز ابلاغ شود و براساس گزارش نمایندگان اعزامی جمنا به استان‌ها، ظرف چند هفته آینده هیات موسس بقیه استان‌ها نیز نهایی و ابلاغ گردد تا این هیات‌ها بتوانند در فرصت مناسب نسبت به سامان دهی مجامع و شوراهای شهرستانی و استانی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دبیران کمیته های تخصصی اقشار هر دو هفته یک بار جلسات منظم دارند و به تدریج درحال تعیین مسئولان قشرخود در استان‌ها و شهرستان‌ها هستند، از برگزاری جلسه شورای مرکزی جمنا در دو هفته آینده یعنی ۱۴ مرداد خبر داد و گفت: در این نشست گزارشی از اقدامات و آخرین وضعیت جبهه و نقطه نظرات و پیشنهادات اعضاء مطرح می شود.

حسینی همچنین یادآور شد: زمان برگزاری نشست اعضای کمیته های ۲۲گانه اقشار به بعد از جلسه شورای مرکزی موکول شده و محوریت مباحث دراین نشست تحلیل شرایط اقتصادی کشور و راه‌های برون رفت از چالش ها ومعضلات است.

وی درباره استمرار نشست‌ها با رئیسی نیز تصریح کرد: آقای رئیسی گزینه نهایی و کاندیدای ریاست‌جمهوری ازطرف جبهه مردمی بود لذا بدیهی است که قبل و بعد از انتخابات با ایشان در ارتباط و از نظراتشان استفاده کنیم.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین