کد خبر: ۵۳۵۹۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۵

آمادگی شهرداری تهران برای اجرای قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان

شهردار تهران درباره آمادگی برای اجرای قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان در مجموعه شهرداری تهران گفت: آماده اجرای این قانون هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدعلی افشانی در حاشیه اختتامیه نخستین دوره رقابت‌های نشاط سالمندی، در جمع خبرنگاران گفت: آمادگی داریم قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان در شهرداری تهران اجرا کنیم. من بارها از نمایندگان مجلس خواسته بودم این کار حتماً انجام شود.

وی افزود: می‌توان از افرادی که ٣٠ تا ٣٥ سال سابقه دارند به عنوان مشاور بهره بگیریم تا از این طریق موجب رونق بخش‌های مختلف از جمله اقتصاد، فرهنگ و... شویم. امیدوارم این موضوع در مجلس به تصویب برسد.

افشانی در پاسخ به پرسشی درباره برخی شنیده‌ها مبنی بر کناره‌گیری‌اش از شهرداری تهران تا پایان سال، در صورت تصویب این قانون گفت: به چنین خبرهایی خیلی توجه نکنید.

شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره توجه به مسائل مختلف سالمندان در شهر تهران اظهار کرد: امروز سالمندان منشأ شادی و نشاط افرادی هستند که خود را جوان می‌نامند؛ قطعا فعالیت این قشر با این روحیه قابل تحسین باعث می‌شود نسل جوان از آنها بیاموزد و برای ادامه زندگی اجتماعی و زندگی شاد کنار هم این قشر را الگو قرار دهد.

وی ادامه داد: شما که به ظاهر سنی را گذرانده‌اید امروز در کمال امید و نشاط در مسابقات ورزشی و هنری شرکت می‌کنید، به جوانان می‌آموزید انسان‌های امیدوار و بانشاطی باشند و در جامعه خود نقش‌آفرینی کنند.

افشانی با اشاره به شعار خود یعنی «شهر زیست‌پذیر، شهروند مشارکت‌پذیر»، افزود: در زیست‌پذیری شهر یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها ایجاد شهری امن برای شهروندان و زمینه استفاده همه شهروندان به ویژه سالمندان از شهر است.

وی تاکید کرد: تنها زمانی مشکلات شهر حل خواهد شد که شهروندان در حل مشکلات مشارکت داشته باشند و فعالیت سالمندان می‌تواند در محلات زمینه توسعه محلات فراهم کنند و چنین جشنواره‌هایی زمینه مشارکت بیشتر این قشر را فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا، افشانی تاکید کرد: در شهرداری تهران زمینه توسعه ورزش همگانی وجود دارد و همه اقشار به ویژه کسانی که سن بیشتری دارند بتوانند از این فرصت استفاده کنند. بی‌تردید توسعه ورزش همگانی یکی از برنامه‌های آینده شهرداری تهران خواهد بود تا قدمی در جهت رضایتمندی شهروندان برداشته باشیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
بجز رفتگري مگر كار ديگري هم براي اين عزيزان داشته اي ، آنرا هم بگير
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین