کد خبر: ۵۳۶۰۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۸۵ - ۱۰:۴۳
بیادی: دو قطبی احمدی‌نژاد قالیباف وجود ندارد

«خطر جدی» قالیباف برای اصولگرایان

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب در ابتدای این جلسه، سخنگوی جمعیت آبادگران جوان با انتقاد از تلاش جناح مقابل اصولگرایان برای القای وجود دو قطبی «احمدی نژاد و قالیباف» گفت: جناح مقابل اصولگرايان سعی دارند كه دو قطبی ايجاد كنند به همين دليل از گروه قاليباف و احمدی‌نژاد صحبت می‌‏كنند و تبليغ می‌كنند. اين يك خطر جدی برای اصولگرايان است در حالی كه اين دو بزرگوار هر دو در دايره اصولگرايی قرار دارند و هر كس كه حول محور ولايت باشد وخدمتگزار مردم باشد اصولگراست و ما وظيفه داريم از او حمايت كنيم چه شهردار باشد چه وزير چه رئيس جمهور. 

بیادی در ادامه با تاکید مجدد بر نقش محوری «مهدی چمران» رئیس شورای شهر تهران در میان اصولگرایان، اظهار داشت: ما معتقديم مهندس چمران يكی از سرمايه‌‏های شوراهای شهر است بنا براين بايد از چنين سرمايه‌‏ای استفاده كرد و شايسته است اصولگرايان مهندسی شورای اسلامی شهر تهران را به دست ايشان بسپارند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در توضيح گرانی‌‏های اخیری که در کشور به وجود آمده است، گفت: گويا ما فراموش كرده‌‏ايم که از سال 58 حصر اقتصادی شديم اما با این حال هيچ دولتی گراني را نمی پسندد زيرا گرانی ضربه‌‏ای است كه به توده مردم وارد می شود البته بعضی از سخنرانی‌‏ها و اظهارات نيز بی دليل تورم را افزايش می دهد مثلا عنوان می كنند ما وام می دهيم برای مسكن، وقتی چنين چيزی به طور احسن محقق نمی‌‏شود اجاره بها و مسكن نيز افزايش پيدا می‌‏كند.

سخنگوی جمعيت آبادگران جوان تاكيد كرد: پيروزی در انتخابات خوب است ولی نبايد به هر قيمتی اين پيروزی محقق شود. همه گروههای اصولگرا بايد به اين نكته توجه داشته باشند كه تخريب حرام است، چون شورای اسلامی شهر تهران پسوند اسلامی دارد بايد معيارهای آن را رعايت كرد .

بيادی سهميه بندی را خطرناك ترين نوع ائتلافات دانست و افزود: بايد شايسته سالاری باشد و نبايد به دنبال سهميه بندی رفت ازاين روست كه آبادگران جوان بحث سبد اصولگرايی و بزرگان اصولگرايی را مطرح كرد .
وی خاطرنشان كرد: گروهها توجه كنند كه مردم يك طرف قضيه هستند و اگر تمامی احزاب جمع شوند و ائتلاف هم كنند باز 20 درصد قضيه مرتفع شده است چون كار حزبی و گروهی در كشورما ضعيف است.

بيادی با اشاره به شورای شهر اول و اقدامات اعضای آن، اظهار داشت: شورای اول هم بسيار خوب كار كرده است چون هيچ چيز وجود نداشت و همه اين ها توسط آنان انجام شد؛ اين همه قانون كه نوشته شد، چشم اندازهایی كه تصويب شد، مسايل مالی و برنامه وبودجه از اقدامات اعضای شورای شهر اول بود آدم های فرهيخته‌‏ای درآن حضورداشتند، اما سال آخر به خاطر انتخاب يك شهردار دچارتفرقه شدند .

بيادی تصريح كرد: نيروهای دولتی نبايد داخل بحث انتخابات شوند و استفاده كردن از نام آقای احمدی نژاد درانتخابات شوراها پايين آوردن شان ايشان است البته ايشان نيز بايد اين نكته را به حاميان خود تذكر دهند البته خيلی از اين مسايل توسط نفوذی هایی در بدنه اجرایی دولت صورت می‌‏گيرد.

در ادامه اين مراسم «محمدطاها عبد خدايي» از اعضاي شوراي مركزي جمعيت آبادگران جوان ايران اسلامي با اشاره به ايام شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: مدرسه امام صادق شاگردان متعددی را تربيت كرد در اين مدرسه فقط فقه نبود، مكتب امام صادق همه چيز داشت از فلسفه و فقه گرفته تا شيمی و غيره. 

کاندیدای آبادگران جوان در انتخابات میان دوره‌ای مجلس هفتم اضافه كرد: ما متاسفانه برای جوانانمان تنها عزاداری را مطرح كرده‌‏ايم و كمتر به شناخت امامانمان پرداخته‌‏ايم متاسفانه مكتب امام صادق برای جوانان گفته نشده است فقط مصيبت ها گفته می شود . 

وی با اشاره به درايت نژاد ايرانيان گفت: ما نژاد ويژه‌‏ای هستيم و اين به خاطر آن است كه مكتب امام صادق راپذيرفته‌‏ايم امروز برای چه بحث حقوق بشر وانرژی هسته‌‏ای براي ايران مهم است؟ چون می‌‏دانند كه اين نژاد ويژه است وتمام تلاش استعمار اين است كه ما را از اهل بيت جدا كند زنانمان رادر كنار مطبخ نگه دارد يا عريان جلوی جمعيت‌‏ها به نمايش بگذارد . 



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین