کد خبر: ۵۳۶۱۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸

عصر جیرجیرک‌ها

آبادان آب ندارد. خوزستان هوا ندارد. یاسوج فرودگاه درست و حسابی ندارد. ایران برق ندارد. هواپیمای خوب هم ندارد. این‌ها به کنار.
آفتاب‌‌نیوز :
فقط کافی است بادکنک کودکی بترکد. احیانا یکی سرفه کند. یکی سردی‌اش شود. یکی میگرن بگیرد. یا آنفولانزای مرغی. یکی سوار اتوبوس شیراز-اصفهان بشود و در میانه‌های راه پلیس بر حسب وظیفه چند دقیقه‌ای اتوبوس را برای بازرسی نگه دارد. کافی است درون شهربازی در قسمت ماشین‌های برقی‌اش کابل برق یکی از این ماشین‌های بازی از هم گسسته شود و در نتیجه ماشین بازی بایستد. کافی است در صف نانوایی یکهو برق برود. یا آقای قصاب همراه با گوشت قرمز کمی هم دنبه پیوست کند. کافی است ترشی ترشی‌فروشی کمی شیرین باشد و شیرینی شیرینی‌فروشی کمی ترش! کافی است در حال استحمام برای چند دقیقه آب قطع شود. کافی است در تابستان، کمی هوا سرد و در زمستان، کمی هوا گرم شود. کافی است مورچه یا موشی به وظیفه ذاتی خود به درستی عمل نکند. کافی است خیلی چیزها کافی نباشد آن وقت است که آقا یا خانم سلبریتی وارد می‌شود، مانند یک جنگجوی مبارز، در قامت یک قهرمان، چیزی توی مایه‌های «زورو»، «ژان والژان»، «پطروس»، یا حتی آرش کمانگیر، و دهقان فداکار.

همه موارد بالا به اضافه هزاران هزار مورد دیگر که رخ دهد این پهلوانان سلبریتی هستند که وارد می‌شوند و بی‌خود و باخود با تخصص و بی‌تخصص در همه حوزه‌ها اظهار فضل و نظر می‌کنند. از زمین و آسمان و راه‌آهن و وزارت جهاد کشاورزی و سازمان آبخیزداری و اتحادیه علافان و میادین تره‌بار و صنف محترم خیاط و بزاز، همه و همه، اگر مشکلی باشد، نگران نباشند مگر پهلوانان (سلبریتی‌ها) دور از جان عزیزشان مرده‌اند که کسی نباشد تا تنها با یک پست اینستاگرام یا توییتر مشکلاتشان را حل و فصل کند؟!

نگاه مثبت:
شهاب حسینی، محمدرضا گلزار، هدیه تهرانی، مصطفی زمانی، جواد عزتی، امیرعلی دانایی، امیرعلی نبویان و... برای خودشان چهره‌های خیلی پرطرفداری‌اند. سلبریتی به تمام معنی هستند اما کم‌تر دیده‌ایم درباره همه چیز اظهارنظر کنند. آن‌ها بیشتر درباره حوزه کاری‌شان حرف می‌زنند و مثلا یکی مثل هدیه تهرانی تماما از حقوق حیوانات و حفظ و نظافت محیط زیست حمایت می‌کند.

نگاه خاکستری:
پرویز پرستویی را به درستی آقای بازیگر می‌نامند. کیست که در هنر بی‌بدیل او شکی داشته باشد. مگر می‌شود بازی‌های خاطره‌انگیز او را فراموش کرد، آدم برفی، آژانس شیشه‌ای، مارمولک، به نام پدر، لیلی با من است، موج مرده و... اما این عزیز کاش درباره چیزهایی که در اینستاگرامش می‌نویسد کمی تحقیق کند. صحت اخبار را رصد کند و آن وقت به مسایل مختلف در حوزه های مختلف بپردازد.
خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
افرین...بیییییست
یک جوان ایرانی
|
United States of America
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
حالا اگراینها بیایند واقعیات راانکارکنند ومثل قلم بدستان مذدور یک مشت دروغ تحویل مردم بدهند خوب است آنوقت میشود نگاه مثبت.99درصد بدبختیهای کشورمان نگاه کارشناسی نمیخواهد .هر شهروند واقع بینی متوجه میشود.کیست که نمیفهمد اقتصاد افتضاح است محیط زیستمان نابود شده شغل نداریم قوانین اجرا نمیشود فساد بیداد میکند جوانان ناامید هستند مردم شاد نیستندو... اگر بگوییم اینطور نیست انگارکه روزرامنکر شده ایمِ
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین