کد خبر: ۵۳۶۱۶۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

رئیس اسبق بانک ملی، رئیس بانک مرکزی شد؟

خبر رسيده حسن روحاني كه اين روزها با التهابات بازار و تا حدودي نارضايتي مردم مواجه شده است، براي ترميم كابينه قصد دارد در تيم اقتصادي خود اصلاحاتي ايجاد كند. او با طيب‌نيا ديدار كرده و گمانه ها حاکی از آن بود که اين بار شروط او براي فعاليت در دولت را پذيرفته است. البته انتصاب همتی(رئیس اسبق بانک ملی) این گمانه ها را زیر سئوال برد.
آفتاب‌‌نیوز :
رییس جمهور تغییرات در تیم اقتصادی را آغاز کرد.طبق خبری که مهر در ساعت ۲۲ روی خروجی خود قرار داد، حسن روحانی عبدالناصر همتی را به عنوان رییس کل بانک مرکزی منصوب کرده است.

 تغییرات در تیم اقتصادی دولت فقط به رییس کل بانک مرکزی خلاصه نمی شود. قبل از آغاز به كار دولت دوازدهم زمزمه‌هاي زيادي درباره ادامه فعاليت علي طيب‌نيا در وزارت اقتصاد به گوش مي‌رسيد.

تا پيش از تشكيل كابينه جديد، خبرهايي دهان به دهان مي‌گشت كه وزير اقتصاد دولت يازدهم شرط گذاشته است در صورتي با دولت همكاري مي‌كند كه مديران بانك مركزي و سازمان برنامه و بودجه با نظر او انتخاب شوند. شرايط به گونه‌اي پيش نرفت که طيب‌نيا حضورش در دولت دوازدهم ادامه‌دار شود.

اما اکنون خبر رسيده حسن روحاني كه اين روزها با التهابات بازار و تا حدودي نارضايتي مردم مواجه شده است، براي ترميم كابينه قصد دارد در تيم اقتصادي خود اصلاحاتي ايجاد كند. او با طيب‌نيا ديدار كرده و گمانه ها حاکی از آن بود که اين بار شروط او براي فعاليت در دولت را پذيرفته است. البته انتصاب همتی(رئیس اسبق بانک ملی) این گمانه ها را زیر سئوال برد.

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین