کد خبر: ۵۳۶۱۹۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

هوای تهران امروز ناسالم برای گروه‌های حساس است

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به خیزش گرد و خاک در تهران طی امروز(۳ مرداد) از ناسالم بودن هوای پایتخت برای گروه‌های حساس خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین شهبازی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی طی بعد ازظهر امروز (۳ مرداد) است، اظهار کرد: در برخی ساعات وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌ شرقی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وزش باد در برخی ساعات طی امروز (۳ مرداد) خیزش گرد و خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال دارد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه با تداوم این شرایط جوی طی فردا (۴ مرداد) در برخی ساعات همراه با وزش باد موثر به بزرگی بین ۳ تا ۵ متر بر ثانیه است، تصریح کرد: بر این اساس انتظار می‌رود وزش باد در برخی ساعات فردا سبب افزایش موقتی غلظت ذرات معلق شود.

به گفته شهبازی همچنین تا روز آینده دمای هوا در پایتخت کاهش جزیی خواهد یافت.

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۱۰۴ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون پایتخت نیز با شاخص میانگین ۱۰۴ همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین