کد خبر: ۵۳۶۲۶۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳

قاچاق کالا در قطعه 66 بهشت زهرا

رئیس کلانتری 205 صحن مطهر از دستگیری دو قاچاقچی کالا در قطعه 66 بهشت زهرا(س) خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ کیانوش نظری در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران گشت انتظامی کلانتری 205 صحن مطهر در حال گشت‌زنی در محدوده قطعات 66 بهشت زهرا(س) بودند که فعالیت سرنشینان دو دستگاه خودروی وانت توجه آنها را به خود جلب کرده و ماموران برای تحقیقات به سمت آنها تغییر مسیر دادند.

وی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شد دو مرد در حال جابه جایی تعدادی کارتن کولر گازی از یک وانت به وانت دیگر هستند، گفت: این اقدام ظن ماموران را بیشتر کرده و آنان برای روشن شدن موضوع به سمت آنها رفتند که این افراد با دیدن ماموران دستپاچه شده و سعی در دور شدن از محل داشتند.

رییس کلانتری 205 صحن مطهر با بیان اینکه این افراد پس از مواجهه با مأموران شروع به بیان اظهارات ضد و نقیض کردند، خاطرنشان کرد: زمانی که ماموران محموله کارتن ها را مورد بازرسی قرار دادند و مشخص شد که کولرهای گازی، بدون فاکتور خرید بوده و قاچاق هستند.

نظری با بیان اینکه هر دو متهم به کلانتری منتقل شدند، گفت: این افراد در بازجویی های انجام شده اعتراف کردند که این کولرگازی ها همگی قاچاق بوده و سعی داشتند با بارگیری در این محدوده آنها را وارد بازار کنند که پلیس آنها را دستگیر کرد.

به گزارش ایسنا، به گفته وی، هر دو متهم پس از تکمیل پرونده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین