جباروف هم از استقلال رفتنی شد
با اعلام سرپرست باشگاه استقلال، سرور جباروف هم از این تیم رفتنی شد.
به گزارش آفتاب نیوز، فتحی سرپرست استقلال گفت:« سرور جپاروف با ما قرارداد ندارد و دیگر بازیکن استقلال نخواهد بود.»
او این را گفت و در ادامه درباره مامه تیام هم این واکنش را نشان داد:«مامه تیام با ما قرارداد دارد و همچنان در حال مذاکره با او هستیم.»
منبع: خبرآنلاین