کد خبر: ۵۳۶۵۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

امام جمعه کرج: عده‌ای به جان انقلاب افتاده‌اند

امام جمعه کرج به وضعیت اقتصادی کنونی کشور اشاره و اعلام کرد: امروز عده‌ای با این موضوع به جان انقلاب افتاده و قصد ضربه زدن دارند بنابراین ائمه جمعه که زبان مردم هستند باید اشرافی‌گری‌ها، ویژه‌خواری‌ها و فسادها را مطرح کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
 آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه پنجم مردادماه کرج گفت: امروز همه دنیا فهمیده که نمی‌تواند با ایران روبرو شود؛ آمریکا به این دلیل تلاش می‌کند که به ما آسیب بزند چون از ما می‌ترسد؛ چون شیشه عمر این کشور در منطقه در دست ایران است.

حسینی همدانی با بیان اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند افزود: همه خواب‌هایی که برای این نظام و انقلاب دیده‌اند خواب‌هایی پریشان است.

امام جمعه کرج با تأکید بر اهمیت موضوعات مرتبط با امنیت کشور خاطرنشان کرد: ایران هیچگاه زیر بار معاهداتی که به امنیت ملی و اقتدار ما خدشه وارد کند نخواهد رفت. تهدیدات نفتی و یاوه‌گویی‌های ترامپ به خوبی و مقتدارانه با پاسخگویی رئیس جمهور و سردار سلیمانی مواجه شد.

حسینی همدانی با بیان اینکه دشمنان لحظه‌ای از تلاش برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی غفلت نکرده‌اند گفت: مسئولان در این شرایط باید انقلابی عمل کنند تا کشور در دامن اروپا نیفتد.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از خطبه‌های امروز به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی اشاره و اعلام کرد: نماز جمعه در طول این 40 سال پشتیبانی برای نظام و محور وحدت امت اسلامی بوده است. نماز جمعه هدایت فکری، معنوی و فرهنگی جامعه را بر عهده دارد و در مقابل تهدیدات و تهاجمات دشمن می‌ایستد رخنه دشمن را از بین می‌برد. پایگاه نماز جمعه متعلق به گروه خاصی نیست و سنگری است که از اسلام و انقلاب دفاع می‌کند؛ این پایگاه جای تحزب نیست.

حسینی همدانی افزود: نماز جمعه نباید به جریانات وابسته باشد چون اگر چنین باشد نمی‌تواند تأثیر خود را بگذارد؛ وظیفه امامان جمعه در این میان بسیار سنگین است و باید مردم را آگاه کند.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین