کد خبر: ۵۳۶۶۵۷
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

تجلیل کمیته ملی المپیک از سهراب مرادی

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حاشیه نشست فوق‌العاده امروز (شنبه) خود از سهراب مرادی به دلیل رکوردشکنی‌های اخیرش تقدیر و تجلیل کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
ه نقل از کمیته ملی المپیک، سهراب مرادی، عضو تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان و دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو در هفته‌های اخیر و در حاشیه رقابت‌های لیگ برتر و هم‌چنین رکوردگیری تیم ملی در دسته ۹۴ کیلوگرم  به صورت غیررسمی چندین بار رکورد جهان را جابه‌جا کرد.

در همین راستا و به منظور ایجاد انگیزه و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی این قهرمان با اخلاق، اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز در حاشیه نشست فوق‌العاده خود از این قهرمان ارزشمند کشورمان تقدیر و تجلیل کردند.

در این مراسم صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری اظهار کرد: انصافا علی مرادی به‌عنوان یکی از مدیران سخت کوش ورزش کشور تمامی شرایط را برای موفقیت ملی پوشان این رشته مهیا کرده و جا دارد به پاس موفقیت‌های اخیر این رشته به‌خصوص قهرمانی جوانان جهان به ایشان و تمامی اعضای کادر فنی و ورزشکاران‌شان خسته نباشید و خدا قوت بگوییم.

او ادامه داد: سهراب مرادی از بارزترین ورزشکاران کشورمان است که در کنار قهرمانی توانسته با اخلاق خوب خود نمونه بارز یک الگو برای نسل آینده را به نمایش بگذارد. نشست امروز برای این برگزار شد که ورزشکاران و اردونشینان کشورمان بدانند که کمیته ملی المپیک برای زحمات شبانه روزی و تلاش‌های‌شان ارزش قایل است و مطمئنا برای هر کدام از آنان در وقت و زمان خاص خود برنامه‌ای خواهد داشت.

رییس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: ما ورزشکار را صرفا برای مدال نمی‌خواهیم و بارها اعلام کرده‌ام از این پس برای این که قهرمانان تحت فشار نباشند از قهرمانان مدال آورمان به‌خاطر موفقیت‌شان تجلیل به‌عمل می‌آوریم و ورزشکارانی که به هر دلیل موفق به کسب مدال نشده‌اند به پاس ماه‌ها تمرین و ممارست و سخت کوشی تقدیر خواهیم کرد.

در ادامه نشست نیز هر کدام از اعضای هیات اجرایی نیز ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر رشته وزنه‌برداری و رکودشکنی‌های اخیر به علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری و سهراب مرادی قهرمان ارزنده کشورمان، بر حمایت همه جانبه کمیته ملی المپیک از این رشته مدال‌آور تاکید کردند.

ايسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین