کد خبر: ۵۳۷۱۸۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

این بازیکن را “استقلالی” بدانید! ستاره مدنظر “شفر” فقط یک امضا با “استقلالی” شدن فاصله دارد!

هافبک آلمانی که قرار است به زودی با باشگاه استقلال قرارداد ببندد.
آفتاب‌‌نیوز : هافبک آلمانی که قرار است به زودی با باشگاه استقلال قرارداد ببندد.

بعد از جدایی سرور جباروف هافبک ازبکستانی تیم استقلال و مازاد اعلام شدن بویان هافبک مقدونیه‌ای که اواسط فصل گذشته با اصرار شفر و با عقد قراردادی یک و نیم ساله به استقلال پیوست و توسط خود او مازاد اعلام شد، نام مارکوس نیومایر هافبک ۳۲ ساله و آلمانی تیم فوتبال قاسم پاشا ترکیه بعنوان جانشین جباروف اعلام شد تا یکی از سهمیه های بازیکنان خارجی استقلال در این فصل باشد.

مارکوس نیومایر برخلاف دیگر بازیکنانی که در این فصل بدون پشت سر گذاشتن تست های پزشکی با آبی پوشان قرارداد منعقد کردند، در صورت حصول توافق در مذاکرات قبل از عقد هر گونه قراردادی در تست های پزشکی شرکت کرده و با توجه به تایید تست پزشکی و اعلام امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال این ستاره استقلالی می شود.

مارکوس مارتین نویمایر (آلمانی: Markus Martin Neumayr؛ زادهٔ ۲۶ مارس ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال اهل آلمان است که در پست هافبک هجومی برای باشگاه فوتبال قاسم پاشا اسپور در سوپر لیگ فوتبال ترکیه بازی می‌کند.

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به منچستر یونایتد، ام‌اس‌وی دویسبورگ، زولته وارخم، روت‌وایس اسن، تون، فادوتس، لوتسرن و قاسم پاشا اسپور اشاره کرد.

پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین