کد خبر: ۵۳۷۳۶۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴

5 ویلای غیرمجاز در لواسان تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شمیرانات اعلام کرد: پنج ویلا و احداث بنای غیرمجاز در بخش لواسان و رودبار قصران به مساحت 50هزار مترمربع امروز ( سه شنبه) تخریب و زمین های کشاورزی این بناها آزادسازی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
مسعود ایلکا گفت: این عملیات با اخذ دستور تبصره دو ماده قانون حفظ کاربری و آرای قطعی صادره ازسوی حوزه قضایی لواسان و رودبار قصران توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شمیرانات اجرا شد.

به گفته وی در چهار ماهه اول امسال بیش از 57 مورد ساخت وساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی تخریب و زمین های کشاورزی آزادسازی شده است.

وی با بیان اینکه تقاضا برای ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه شمیرانات بسیار زیاد است از متقاضیان خواست قبل از هرگونه ساخت و ساز به منظور دریافت مجوز و اطلاعات لازم به ادارات ذیربط بویژه جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

ایلکا گفت: در بسیاری از مواقع اهالی از مقررات و قوانین اطلاعی ندارند و در زمین های کشاورزی اقدام به ساخت و ساز می کنند که تخلف است و با آنها برخورد خواهد شد.

شهرستان شمیرانات در شمال شهر تهران قراردارد و یکی از مناطق ییلاقی و بکر استان تهران محسوب می شود که ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه ها و نیز زمین های کشاورزی آن خبرساز بوده است.

شهرستان شمیرانات از شهر شمیران و دو بخش‌ لواسانات و رودبار قصران تشکیل شده است.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین