کد خبر: ۵۳۷۴۷۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

واکنش عضو مجلس خبرگان به پیشنهاد مذاکره ترامپ/ آمریکا رو به نابودی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: همه راه‌های منتهی به آمریکا، راه‌های بازگشت به عقب و نابودی اقتصاد ایرانی است. همه مشکلات کشورهای مستقل و غیرمتعهد از تسلیم در برابر آمریکا ناشی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیشنهاد رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر مذاکره مجدد با ایران اظهار داشت: ترامپ و آمریکایی‌ها قصد دارند سناریویی که برای کره شمالی پیاده کردند را برای ایران به اجرا بگذارند؛ آن ها می‌خواهند با تهدید و تحریم، ایران را وادار به تسلیم کنند.

وی افزود: برای دیپلماسی ترامپ، دیپلماسی مقاومت جواب می‌دهد نه دیپلماسی تسلیم؛ دیپلماسی عزت و مقاومت راهی است که ملت ایران با هدایت حضرت امام(ره) و رهبری فرزانه انقلاب پیش گرفته است؛ این دیپلماسی باعث رشد، تعالی و پیشرفت شده و خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا رو به افول و نابودی است تصریح کرد: آمریکا در مقابل دیپلماسی عزت و مقاومت شکست می‌خورد؛ برنامه تحریم آمریکا هم نمی‌تواند ملت ایران را خسته کند.

آیت‌الله کعبی تاکید کرد: دولت‌مردان باید با اقتدار و با تحول در برنامه اقتصادی، اصلاح نظام پولی و بانکی و ایجاد انضباط مالی، روی حل مشکلات معیشتی مردم تمرکز کرده و این امید را در مردم ایجاد کنند که مشکلات معیشتی و اقتصادی، قابل حل است.

وی افزود: همه راه‌های منتهی به آمریکا، راه‌های بازگشت به عقب، ذلت و تسلیم و نابودی اقتصاد ایرانی است. همه مشکلات کشورهای مستقل و غیرمتعهد از تسلیم در برابر آمریکا ناشی می‌شود. با تسلیم‌شدن، نَه تنها مشکلات ملت ایران حل نخواهد شد بلکه اقتصاد هم رو به نابودی می‌گذارد.

گفتنی است ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دو شب گذشته در نشست خبری مشترک به نخست وزیر ایتالیا گفت که آماده مذاکره بدون پیش شرط با مقامات جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین