کد خبر: ۵۳۷۵۵۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

وزیر نیرو: باید تعرفه‌های آب و برق به نفع طبقات کم مصرف اصلاح شود

وزیر نیرو اصلاح تعرفه‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: پرمصرف‌هایی داریم که حق طبقات ضعیف را از برق و آب یارانه دار استفاده کنند و باید تعرفه‌های آب و برق به نفع طبقات کم مصرف اصلاح شود.
آفتاب‌‌نیوز :
وزیر نیرو با اشاره به اینکه مشکلات تجهیزات صنعت برق با دستور رئیس جمهور رفع شد، اظهار داشت: ۴۰۰ میلیون دلار تجهیزات صنعت برق در گمرک داشتیم که با دستور رئیس جمهور مشکلات ما با گمرک حل شد و این تجهیزات ترخیص شدند.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات استان و اتمام همه پروژه‌های بزرگ پیگیر هستیم افزود: آذربایجان شرقی ظرفیت مهم صنعتی کشور است و باید مشکلات برق در صنعت و مصارف دیگر کاهش یابد.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه ۳۰۰ پروژه وزارت نیرو در آذربایجان شرقی در بخش‌های مختلف آب و انرژی و... با اعتبار ۸۰۰۰ میلیارد تومان در دست ساخت است گفت: ۵۰ درصد اعتبارات هزینه شده و کار‌ها در ریل اصلی ادامه دارد، اما نواقص و کندی هم وجود دارد که تلاش‌ها برای حل مشکلات ادامه دارد.

وی قانون جدید مصوب مجلس در قانون بودجه برای پرداخت به مشکلات موجود این صنعت ابراز داشت: این قانون نیروگاه را فلج می‌کند چراکه هر لحظه باید دسترسی به منابع وجود داشته باشد. با قانون امسال که پرداخت‌ها به مکانیزم تخصیص رفته و ۴۰ تا ۴۵ روز برای تخصیص تصمیم می‌گیرند، صنعت برق نمی‌تواند گیر این موضوع نگه داشته شود.

به گزارش  تسنیم،  اردکانیان اصلاح تعرفه‌ها را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: پرمصرف‌هایی داریم که حق طبقات ضعیف را از برق و آب یارانه‌دار استفاده کنند و باید تعرفه‌های آب و برق به نفع طبقات کم مصرف تغییر یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین