کد خبر: ۵۳۷۶۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱

شایعات عجیب و غریب درباره رقم قرارداد دژاگه و شجاعی

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به تراکتورسازی پیوستند و گفته می‌شود این دو به گران‌ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر تبدیل شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
شب گذشته مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به تراکتورسازی پیوستند تا زنوزی مالک جدید سرخ های تبریزی بمب نقل و انتقالات را ترکانده باشد. زنوزی از زمانی که به عنوان مالک تراکتور معرفی شد سعی کرده تیمی در حد قهرمانی لیگ برتر ببندد. در اولین توشاک سرمربی اسبق رئال مادرید را به خدمت گرفت و پس از آن هری فورستر و آنتونی استوکس را جذب کرد. 

حال پس از جذب دو کاپیتان تیم ملی توسط تراکتورسازی، یک روزنامه نگار پرسپولیسی و یک مدیر برنامه مطرح در کانال های تلگرامی خود مدعی شده اند که قرارداد دژاگه و شجاعی با تراکتورسازی 850 هزار دلار است. پیش از این مامه تیام که نیم فصل دوم لیگ هفدهم به استقلال پیوسته بود، قرارداد 300 هزار دلاری با آبی پوشان بست و حاضر نشد قرارداد 860 دلاری فصل جدید را امضا کند. با توجه به ادعای این دو روزنامه نگار، و با توجه به قیمت دلار(11هزار تومان)، این دو بازیکن به گرانترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر تبدیل شده اند و رقم قرارداد آنها نزدیک به 10 میلیارد می رسد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ پیش از این گرانترین بازیکن ایرانی در لیگ برتر 3 میلیارد دریافتی داشته است و حالا این دو کاپیتان تیم ملی به گرانترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر تبدیل شده اند و به نظر می رسد باشگاه تراکتورسازی نسبت به ادعای مطرح شد واکنش نشان خواهد داد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین