کد خبر: ۵۳۷۶۸۵
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۹

یزدی در واکنش به اعتراض هواداران: آن ها جیره خوار عده‌ای از مربیان استان هستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در واکنش به اعتراض هواداران تیمش، گفت: این شعارها از روزی که من کارم را در این تیم آغاز کردم، ‌ وجود داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
داریوش یزدی پس از شکست تیمش برابر پدیده، اظهارکرد: واقعا به تیمم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان جوان تیم ما توانستند پس از ۱۵ روز جمع شدن دور هم یک تساوی بگیرند و بعد هم  پایاپای با تیمی که تا دندان مسلح بود، کار کردند.

وی ادامه داد: تیم پدیده یک ماه و نیم پیش از آغاز لیگ، تمرینات خود را آغاز کرد ولی ما تنها ۱۵ روز تمرین داشتیم و در چند روز آن نیز با مشکلاتی مواجه بودیم و از نظر بدنی نتوانستیم کاری کنیم. در نیمه دوم تدابیری داشتیم تا از روی ضد حمله موقعیت ایجاد کنیم که این کار را هم کردیم و اگر دقت بیشتری داشتیم، گل دوم و سوم را هم می زدیم.  

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: عدم آماده‌سازی تیم ما از نظر بدنی نیز مشکل اصلی ما در نیمه دوم بود. امیدوارم این نتیجه را در بازی‌های آینده جبران کنیم.

وی در خصوص اعتراض هواداران نیز گفت: این شعارها از روزی که من کارم را در این تیم آغاز کردم وجود داشت. متاسفانه این نفرات، جیره خوار یک عده از دوستان ما در استان هستند. یک عده از مربیان و همکاران ما به آن ها جیره می‌دهند ولی داریوش یزدی به شعار باج نمی‌دهد و مطمئن باشید تا آخرین روزی که هستم همین رویه را ادامه می‌دهم و آن‌هایی که به این عده خوراک می‌دهند در خواب ببینند که من تسلیم می‌شوم. تا وقتی هستم، کارم را انجام می دهم.

به گزارش ایسنا، وی درباره تعویض داور نیز گفت: نمی توان بگویم که تاثیر مستقیم روی بازی داشت ولی دو گل را در همین دقایق دریافت کردیم و این بدشانسی ما بود. هفته‌های اول است و نمی‌توانیم خیلی به داوران ایراد بگیریم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین