کد خبر: ۵۳۷۸۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

یک روزنامه اصولگرا: اعتراض‎های خیابانی کار آمریکا و منافقین است

روزنامه سیاست روز مدعی شد که تجمع‎های اعتراضی اخیر مردم در کار آمریکا است.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه سیاست روز نوشت: اینکه مردم مطالبه‌گری کنند عالی است اما اینکه مطالباتشان را در کف خیابان مطرح کنند، بسیار تلخ است چون نشانگر این نکته است که مسئولی را همراستای خود برای پیگیری مطالبات ندیدند و ناگزیر بیشتر خودشان به راه افتادند.

کاش آقایان با دقت بیشتر شاخکهای دشمنان را می‌دیدند که بر اثر مطالبه‌گری به حق مردم و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان به کار افتاده است. در همین اوضاع رودی جولیانی، وکیل شخصی ترامپ، که یکی از سخنرانان اجلاس گروهک تروریستی منافقین در پاریس بود درباره اعتراضات مردمی ادعا دارد که «آن اعتراضات به‌صورت خودجوش رخ نمی‌دهند.آنها [اغتشاشات] به‌خاطر وجود افراد ما در آلبانی [که میزبان گروهی از منافقین است] و بسیاری از افراد ما در اینجا و در سراسر جهان رخ می‌دهند.»

او به نوعی می‌گوید که دولت امریکا از منافقین برای ایجاد اغتشاش حمایت می‌کند و قطعا این حمایت اگر به هوش نباشیم و مطالبات به حق مردم توسط مسئولانشان پاسخ داده نشود مطالبه‌گری‌ها را می‌تواند به انحراف بکشاند. کاش مسئولان حباب سکوت خود را بشکنند و حرف بزنند تا مردم همچنان به امید وعده‌هایشان دل‌خوش باشند و امیدشان نا امید نشود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین