کد خبر: ۵۳۸۱۱۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

سوال از رییس‌جمهور چه روزی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد؟

اکبر رنجبرزاده، عضو هیات رئیسه مجلس، گفت: مجلس تا ۱۶ مرداد جلسه علنی دارد و بعد از آن نمایندگان برای یک هفته به تعطیلات می‌روند، سوال از رئیس جمهور بعد از این ایام در دستور کار صحن قرار می‌گیرد. رئیس جمهور طبق قانون آیین نامه داخلی مجلس تا ۱۰ شهریور ماه فرصت دارد تا در صحن علنی مجلس برای پاسخ به سوال نمایندگان حاضر شود.
آفتاب‌‌نیوز :
اکبر رنجبرزاده، عضو هیات رئیسه مجلس، گفت: مجلس تا ۱۶ مرداد جلسه علنی دارد و بعد از آن نمایندگان برای یک هفته به تعطیلات می‌روند، سوال از رئیس جمهور بعد از این ایام در دستور کار صحن قرار می‌گیرد.

اکبر رنجبرزاده، نماینده مجلس در توضیح زمان قرار گرفتن سوال از رئیس‌جمهور در دستور کار صحن مجلس، گفت: طرح سوال از رئیس جمهور 10 مرداد ماه در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد، رئیس جمهور طبق قانون آیین نامه داخلی مجلس تا 10 شهریور ماه فرصت دارد تا در صحن علنی مجلس برای پاسخ به سوال نمایندگان حاضر شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی تا 16 مردادماه جلسه علنی دارد و بعد از آن نمایندگان برای یک هفته به تعطیلات می‌روند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: پس از تعطیلات مجلس برای دو هفته جلسه علنی خواهد داشت لذا سوال از رئیس جمهور بعد از تعطیلات در دستور کار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد.

منبع: خانه ملت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین