کد خبر: ۵۳۸۱۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۸۵ - ۱۱:۴۸
امیررضا خادم:

قالیباف و احمدی‌نژاد هر دو شهردار هستند

آفتاب‌‌نیوز : امیررضا خادم نماینده تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب درخصوص اینکه گفته می‌شود بحث کاهش شهریه دانشگاه آزاد و منوریل که از سوی احمدی‌نژاد مطرح می‌شود یک فعالیت تبلیغاتی است، گفت: در بحث شهریه دانشگاه آزاد طبیعتا اشکالاتی وجود دارد که شاید همه آنها مربوط به شهریه نباشد. با مدیریت بودجه باید این مشکل حل شود. 

وی اظهار داشت: به نظر من این موضوع با حساسیت بیشتری باید مورد بررسی قرار گیرد. من در مورد کاهش یا افزایش شهریه اظهارنظری نمی‌کنم ولی در مورد هزینه کردن اینکه درآمدها به نظر می‌‌آید نیازمند بازنگری هستیم. 

خادم افزود: در بحث منوریل با توجه به اینکه احمدی‌نژاد و هم قالیباف را دو مدیر توانا در نظام به عنوان دوشهردار می‌دانم، البته کاری ندارم که الان جایگاه‌ها تغییر کرده است، به نظر من ایده متفاوت با یک بحث کارشناسی و جمع‌بندی موضوع در یک فضای منطقی به سرانجام می‌رسد. فکر می‌کنم این وضعیت باید در شورای شهر ساماندهی می‌شود. 

نماینده تهران گفت: اگر این کار انجام نشود به ضرر کشور است چون همان منابع حداقلی شهر هم درست هزینه نمی‌شود.
به شورای شهر باید بدون نظر سیاسی این مساله را حل کند و اگر در دراز مدت این مساله حل نشود مجمع نمایندگان تهران باید وارد مساله شده و راه‌حلی پیدا کند. این مجمع از نمایندگی مردم و از جایگاهی که مصوب کننده طرح‌های متفاوت است می‌تواند نظر کارشناسی بدهد و اختلافات را حل کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین