کد خبر: ۵۳۸۱۵۰
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

نگرانی ترامپ درباره پسرش

دونالد ترامپ نگران است که پسرش ناخواسته درگیر مشکلات حقوقی شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 واشنگتن پست در گزارشی اعلام کرد، ترامپ به مشاوران و افراد مورد اعتماد نزدیک خود اعلام کرده است که او اعتقاد ندارد پسرش عمداً قانونی را زیرپا گذاشته باشد اما دونالد ترامپ جونیور ممکن است ناخواسته قانونی را نقض کرده باشد.

رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات در رابطه با مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ درباره نقش پسر ترامپ در برنامه‌ریزی دیدار ماه ژوئن 2016 در برج ترامپ میان وکیل روس و مسئولان کمپین انتخاباتی ترامپ از جمله خود وی، تحقیق می‌کند.

راب گلدستون یکی از ناشران مهم در دنیای موسیقی به دونالد ترامپ جونیور در ایمیلی گفته است که روس ها به عنوان بخشی از حمایت آنها از ترامپ، پیشنهاد خرابکاری اطلاعاتی علیه هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات‌ها را داده است.

گلدستون در دوران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 بسیار فعال بود.

به گزارش ایسنا،پسر ترامپ نیز در پاسخ گفته است: آنچه شما می‌گویید را بسیار دوست دارم به خصوص اگر این مساله در اواخر تابستان رخ دهد.

بعدها پسر ترامپ اعلام کرد که این دیدار کاملا اتلاف وقت بوده و آنها تنها درباره سیاست‌های تطابقی روسیه گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری سی‌ان‌ان ماه گذشته میلادی اعلام کرد: مایکل کوهن، خواستار گفت‌وگو با مولر شد که تایید کند ترامپ از دیدار برج ترامپ در سال 2016 اطلاع داشته اما کوهن برای اثبات این ادعایش مدرکی نداشت.

این در حالی است که ترامپ و دیگران از جمله پسر ترامپ بارها اظهار کردند که رئیس‌جمهور تا پیش از انتشار اولین گزارشش چیزی در این باره نمی‌دانست.

رودی جولیانی، وکیل ترامپ بعد از گزارش سی‌ان‌ان گفت: رئیس‌جمهور در این باره چیزی نمی‌داند و اظهارات کوهن نادرست است.

همچنین دونالد ترامپ جونیور سال گذشته میلادی در کنگره اعلام کرد که پدرش هیچ چیز درباره این دیدار نمی‌دانسته است.

با این حال مدیر اجرایی سازمان "ترامپ" اعلام کرد که غیرممکن است وی هیچ اطلاعاتی درباره این دیدار نداشته باشد.

باربارا رس در پاسخ به سوالی در این باره اعلام کرد: غیرممکن است؛ براساس تجربه کاری من با ترامپ و همه کسانی که با ترامپ کار کرده‌اند چنین چیزی امکان ندارد. هر چیزی که ارزش خبری داشته و مهم باشد همواره به ترامپ اعلام می‌شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین