کد خبر: ۵۳۸۲۱۸
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸

پویش مردمی "دود بدرود" در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از برگزاری پویش مردمی " دود بدورد" در ایستگاه های منتخب متروی تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
محسن محمدیان گفت: پویش مردمی "دود بدرود" با مشارکت و همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک  شهرداری تهران و مرکز معاینه فنی تهران در ایستگاه‌های منتخب شامل تجریش، دروازه دولت، میدان شهدا، میدان آزادی و تئاترشهر برگزار می‌شود. 


وی هدف از اجرای این پویش را ارتقای فرهنگ شهروندان به منظور کاهش ترافیک با محوریت کاهش آلودگی هوا عنوان کرد و افزود: این پویش مردمی از امروز یکشنبه 14مرداد تا روز سه شنبه16 مرداد ماه 97 در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.


بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محسن محمدیان در پایان با اشاره به اینکه مسأله آلودگی هوای شهر تهران به خصوص در شش ماه دوم سال همواره به عنوان یک معضل مطرح بوده است. خاطرنشان کرد: در این پویش مردمی شهروندان ومسافران محترم متروی تهران نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در قالب دلنوشته و در برگه‌های مخصوص نوشته و به بنری که به شکل درخت طراحی شده، نصب می‌کنند.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین