کد خبر: ۵۳۸۴۶۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

اظهارات‌سخنگوی‌نیروهای‌مسلح درباره امنیت تنگه‌هرمز

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران ضامن امنیت منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز است و بنا نیست جز ما کسی در خصوص امنیت این منطقه صحبت کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران ضامن امنیت منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز است و بنا نیست جز ما کسی در خصوص امنیت این منطقه صحبت کند.

 سردار بوالفضل شکارچی در حاشیه یادواره سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران ضامن امنیت منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز است و بنا نیست جز ما کسی در خصوص امنیت این منطقه صحبت کند.

وی افزود: بحث امنیت تنگه هرمز با قدرت مسلط این منطقه که ایران است ارتباط دارد، اگر ما کاری در منطقه خلیج فارس می‌کنیم، برای برقراری امنیت است.

سردار شکارچی در پاسخ به سوالی مبنی بر شائبه ورود سپاه پاسداران به مسائل سیاسی گفت: سپاه اصلاً به مسائل سیاسی ورود پیدا نکرده است؛ سپاه به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند و به عنوان یکی از ارکان قدرت نظام باید در مواقعی خاص اعلام موضع کند تا دشمن مواضع ما را بداند و به اقتدار ما پی ببرد.

سردار شکارچی تصریح کرد: دشمن قدرت ما را خوب شناخته است، آن‌ها بیش از آنچه که امروز حرف می‌زنند، قدرت ما را می‌شناسند و به همین دلیل است که وحشت دارند.
وی خاطرنشان کرد: مواضع سپاه و کل فرماندهان نیروهای مسلح خوب است. ای کاش سیاسیون به قدرت ارزشمند این نظام اعتماد داشته باشند و در برابر دشمن سر خم نکنند. طبیعی است که برخی از سیاسیون می‌خواهند گردن خود را در برابر دشمن کج کنند و گردن مردم ما را زیر چکمه‌های دشمن ببرند؛ اما کسی به آن‌ها این اجازه را نخواهد داد.
تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین