کد خبر: ۵۳۸۵۴۲
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

ماجرای عکس یادگاری صلاح با یک اتوبوس طرفدار

ستاره مصری لیورپول درباره زندگی شخصی‌ خود در ‌انگلیس با رسانه‌های کشورش به صحبت پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :
وقتی محمد صلاح از تیم رم راهی لیورپول شد، کسی فکرش را نمی‌کرد در همان فصل اول این بازیکن تبدیل به ستاره لیگ برتر شود و عنوان آقای گلی را به دست بیاورد.

این بازیکن ۲۶ ساله درباره روزهای اول حضورش در فوتبال انگلیس و رانندگی در این کشور، گفت‌: در چند هفته‌ نخستم در انگلیس چندین تصادف داشتم  ولی رفته رفته همه چیز بهتر شد. در حال‌ حاضر نسبت به گذشته تابلوها را بهتر می‌توانم بخوانم و با قوانین سازگاری بیش‌تری پیدا کرده‌ام.

او در پاسخ به این سوال که بهترین جایزه‌ای که تاکنون به دست آورده است، کدام بوده است، گفت‌: قطعا کسب جایزه کفش طلا مهم‌ترین جایزه‌ای بوده است که من تا کنون آن را به دست آورده‌ام، چون برای آن زحمت زیادی کشیده‌ام. در هر بازی تمرکز زیادی داشتم تا گلزنی کنم. رقیبان جدی همچون هری کین و سرخیو آگوئرو داشتم.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از گاردین، صلاح که در کشورش شخصیت محبوبی محسوب می‌شود درباره رفتارش با هوادارانش، گفت‌: بله. یک بار که در مصر بودم، یک هوادار خانه من را پیدا کرد و با من عکس یادگاری گرفت. من قبول کردم چند ساعت بعد دیدم که دوباره زنگ خانه به صدا در آمده است و این بار او به همراه چندین نفر دیگر به خانه آمده و تقاضای گرفتن عکس کردند که آن را قبول کردم. در هنگام شب دیدم دوباره زنگ در به صدا در آمد و این بار او با همراه یک اتوبوس افراد آمده بودند تا عکس یادگاری بگیرند، من به او گفتم "داری چه کار می کنی" و او به من گفت‌ برای عکس گرفتن با تو این‌ها را این جا آورده‌ام.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین