کد خبر: ۵۳۸۵۸۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با پرونده 700 صفحه‌ای

بازپرس شعبه 4 دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی کرمان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای سابقه‌دار در کرمان خبر داد و گفت:متهم با تهیه اسناد غیر اصیل خود را مالک زمین‌ها معرفی و از این طریق میلیاردها ریال کلاهبرداری کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سعید عباس‌آبادی اظهار داشت: پس از اعلام گزارشات متعدد مردمی مبنی بر کلاهبرداری در حوزه زمین، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت و پس از شناسایی کلاهبردار دستورات قضایی لازم برای دستگیری وی صادر شد.

بازپرس شعبه 4 دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی کرمان با بیان اینکه متهم از سال 94 تحت پیگرد قضائی قرار داشته است، بیان کرد: سرانجام طی یکسری اقدامات پلیسی، شامگاه گذشته متهم 52 ساله در محل مخفیگاهش در روستای سیرچ کرمان دستگیر شد.

وی در رابطه با شیوه کار این کلاهبردار افزود: متهم با تهیه اسناد غیر اصیل خود را مالک زمین‌ها معرفی و سپس اقدام به فروش (اموال غیرمنقول) و از این طریق میلیاردها ریال کلاهبرداری کرده است و تحقیقات تکمیلی در این زمینه همچنان ادامه دارد.

عباس‌آبادی اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 35 نفر علیه وی در این پرونده اعلام شکایت کرده و پرونده‌ای در سه جلد با بیش از 700 صفحه علیه متهم در شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی تشکیل و در حال رسیدگی است.

به گزارش فارس، بازپرس شعبه 4 دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی کرمان بیان کرد: متهم علاوه بر پرونده مطروحه در این شعبه، دارای محکومیت‌هایی مشابه در اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب است که قطعا با دستگیری این کلاهبردار، محکومیت‌های وی اجرا خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین