کد خبر: ۵۳۸۵۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

دلجویی مدیر رادیو ورزش از خواهران منصوریان+عکس

مدیر رادیو ورزش با حضور در فدارسیون ووشو از خواهران منصوریان درباره حاشیه‌های ایجاد شده مبنی بر جلوگیری از ورود خواهران منصوریان به این شبکه، دلجویی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش روابط عمومی صداوسیما، نشست صمیمانه‌ای با حضور سید غلامرضا میرحسینی مدیر رادیو ورزش، رییس، نایب رییس بانوان فدراسیون ووشو و خواهران قهرمان ساندای ایران، الهه و شهربانو منصوریان عصر دوشنبه در محل فدراسیون ووشو برگزار شد.

در این نشست، مدیر رادیو ورزش ضمن بررسی وضعیت همکاری صداوسیما با رشته ووشو، به سبب اتفاقات اخیر و ناهماهنگی‌های موجود برای حضور خواهران منصوریان در برنامه زنده، از آن‌ها دلجویی کرد و گفت: رعایت شأن افراد و کرامت انسانی همه مردم ایران برای تمامی ما در رسانه ملی یک اصل است و اگر میزبان خوبی نبودیم، عذر خواهی می‌کنیم.

مهدی علی نژاد، رییس فدراسیون ووشو در این دیدار ضمن خوش آمد به سید غلامرضا میرحسینی از نقش مهم رسانه‌ها و به ویژه رادیو ورزش در انعکاس دستاوردهای این رشته قدردانی کرد و گفت: نظر خانواده ووشو نسبت به رسانه ملی بسیار مثبت بوده و خواهد بود.

دلجویی مدیر رادیو ورزش از خواهران منصوریان+عکس

او همچنین از مدیر رادیو ورزش برای حضور در جمع قهرمانان قدردانی کرد.

خواهران منصوریان هم با اشاره به برخورد احساسی با ماجرای شنبه شب، اصحاب رسانه را بسیار محترم شمرده و تاکید کردند: فکر نمی‌کردیم از این موضوع سوءاستفاده شود.

مدیر رادیو ورزش نیز اضافه کرد: چشم ما به شما فرزندان قهرمان این سرزمین است. دعای خیرمان بدرقه ی راه شماست و از صمیم قلب دعا می‌کنیم با دست پر از بازی‌های آسیایی برگردید.

میرحسینی ضمن ابلاغ پیام حمید شاه آبادی، معاون صدا هدیه تشرف به زیارت امام رضا(ع) پس از بازگشت از مسابقات جاکارتا را به خواهران منصوریان اهدا کرد.

در پایان مدیر رادیو ورزش در محل تمرین تیم ملی مردان ووشو حاضرشد و برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

مدیر رادیو ورزش پیش از این نیز در گفت‌وگویی با ایسنا از خواهران منصوریان عذرخواهی کرده بود.

خواهران منصوریان ۱۳ مرداد ماه برای مصاحبه به سازمان صداوسیما دعوت شده بودند اما به دلیل آنچه پوشش نامناسب خوانده شد،‌ از پخش رادیو اخراج شدند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
چقدر سریع .......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین