کد خبر: ۵۳۹۰۶۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

مسدود شدن آزادراه قزوین - زنجان با آتش‌سوزی کامیون حامل سوخت

رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک حادثه رانندگی در آزاد راه «قزوین – زنجان» و کشته شدن راننده کامیون حامل سوخت خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک حادثه راننگی در لاین شمالی آزادراه «قزوین-زنجان» بعد از شهرستان تاکستان روبروی شرکت «پرشین خودرو» بلافاصله عوامل امدادی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران مشخص شد یک دستگاه کامیون حامل سوخت با یک دستگاه کشنده حامل میلگرد برخورد و دچار حریق و باعث مسدود شدن آزاد راه شده است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه بلافاصله عوامل آتش‌نشان و اورژانس نیز در محل حاضر شدند، ابراز کرد: به علت اینکه کامیون حامل سوخت بنزین پس از برخورد بلافاصله دچارحریق شده و توفیق در نجات راننده حاصل نشد، جسد راننده در میان شعله‌های آتش سوخت.

رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: عوامل پلیس راه برای جلوگیری از ترافیک به مدت یک ساعت نسبت به مسدودکردن آزاد راه و هدایت خودروها به جاده قدیم اقدام و پس از سالم‌سازی و امنیت آزادراه ، نسبت به بازگشایی آن اقدام کردند.

به گزارش ایسنا،بیگلری تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه دلخراش را عدم رعایت حق تقدم تریلر کشنده حامل بار میلگرد به میزان 50 درصد و شرکت پرشین فولاد به علت احداث راه غیراصولی به آزادراه به میزان 50 درصد اعلام کردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین