کد خبر: ۵۳۹۲۴۵
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

بارش باران و مه گرفتگی در برخی محورهای کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور گفت: در برخی از محورهای کشور بارش باران و همینطور مه گرفتگی مشاهده می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ نادر رحمانی، در مورد وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در محور قزوین - کرج محدوده پل استاندارد تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است. همچنین از پل فردیس تا پل کلاک و در ادامه تا گرمدره شاهده ترافیک سنگین هستیم. ورودی‌های پاکدشت - تهران و شهریار - تهران نیز دارای ترافیک پر حجم هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد آخرین وضعیت جوی محورهای کشور نیز گفت: در اکثر محورهای استان‌های مازندران و گیلان بارش باران مشاهده می‌شود. همچنین در محور گرمی – بیله سوار در استان اردبیل نیز این وضعیت وجود دارد.

وی با اشاره به وجود مه گرفتگی در برخی محورها نیز گفت: در محدوده گدوک در محور سوادکوه، محدوده ولی آباد و هزار چم در محور کرج چالوس همچنین در محور کیاسر – سمنان در حوزه استان‌های مازندران و سمنان این وضعیت مشاهده می‌شود. علاوه بر آن مه گرفتگی در گردنه الماس در محور اسالم به خلخال استان اردبیل و محور اردبیل آستارا نیز مشاهده می‌شود.

سرهنگ رحمانی با اشاره به تصادف دو دستگاه کامیونت بادسان و اتوبوس اسکانیا در محور تبریز میانه در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: این تصادف ساعت 3:19 بامداد در سه راهی چمن، کیلومتر 15رخ داد و به دنبال آن سه نفر مجروح شدند. مقصر حادثه نیز راننده کامیونت به دلیل تجاوز به چپ شناخته شد.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین