کد خبر: ۵۳۹۷۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۸۵ - ۱۲:۴۱
در آستانه انتخابات خبرگان

موتلفه از آغاز موج تخریب خبر داد

آفتاب‌‌نیوز : وی درگفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، افزود: البته ابعاد این هشدار آقا‌ی‌ هاشمی باید از سوی خود ایشان اعلام شود اما هستند کسانی که شاید قصد تخریب هم نداشته باشند اما با توسل به شعار زیبای جوانگرایی قصد کنار گذاردن چهره‌های با سابقه نظام را دارند و این ظلم به نظام است. 

خرسند تصریح کرد: تخریب چهره‌های انقلاب و نظام از اول انقلاب مطرح بوده و یکی از ترفندهای دشمن برای فاصله انداختن بین مردم و مسئولین بوده و اکنون هم با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات خبرگان به صورت طبیعی باید منتظر آغاز موج تخریب‌ها باشیم. 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه «متاسفانه معیارهای تبلیغاتی انتخابات ما غربی شده‌اند» یکی از دلایل وجود تخریب‌های انتخاباتی در فضای سیاسی کشور را همین موضوع اعلام کرد. 

وی در پاسخ به این پرسش که «فکر می‌کند پایگاه جریان تخریب در میان چه جریاناتی قرار دارد؟» اظهار داشت: جریان تخریب در همه جا حضور دارد و این بی‌منطقی و بی‌تقوایی است که برخی فکر می‌کنند با تخریب چهره‌ رقیب می‌توانند در انتخابات پیروز شوند. 

خرسند در عین حال از اینکه «جریان تخریب در کجا حضور شفاف دارد» ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: «به هر حال تخریب در کشور وجود دارد و در ایام انتخابات هم افزایش می‌یابد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۵
0
0
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افرين بر اين حزب ولايي
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین