کد خبر: ۵۴۰۳۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۸۵ - ۱۲:۴۰

انتقاد ایثارگران از رقابت دولت با احزاب

آفتاب‌‌نیوز : وی افزود: دستیابی به فهرست واحد در جریان اصولگرا مستلزم تن دادن به خرد جمعی و برآیند هم‌اندیشی فرهیختگان و ایثار و گذشت از منافع شخصی و گروهی است. 

وی اضافه کرد: در این فرآیند ترجیح جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی این است که در انتخابات لیست جداگانه‌ای ندهد و گزینه‌نهایی خود را، فهرست مورد اتفاق اصولگرایان و شورای معتمدین می‌داند. 

سربخش اضافه کرد: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تمامی ظرفیت، تلاش خود را برهمگرایی و انسجام جبهه اصولگرایی قرار داده و لذا خود را متعهد می‌داند تا با لیست منتخب معتمدین و فرهیختگان اصولگرا همراهی و از آن حمایت نماید، چرا که رقیب اصلی جریان اصولگرا در انتخابات شوراها، بی‌گمان جبهه دوم خرداد است. 

وی با اشاره به تاکیدات رهبری بر عدم دخالت دولت در انتخابات و تصریح اخیر رئیس جمهور بر این موضوع گفت: منطق این سخن حکیمانه کاملا معلوم است. در صورت دخالت دولت و دستگاه اجرایی سلامت انتخابات مخدوش بوده و نتیجه رقابت گروه‌های مردمی و احزاب مدنی با امکانات دولت نیز از پیش معلوم است. 

سربخش در خصوص نامزدهای جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در انتخابات میان‌ دوره‌ای مجلس شورای اسلامی گفت: براساس بررسی‌های کمیته سیاسی جمعیت و تصمیم نهایی شورای مرکزی تاکنون جمعیت ایثارگران آقایان محمد صابر همیشگی و حجت‌ السلام و المسلمین غفوری را به شورای معتمدین اصولگرا جهت تصمیم‌گیری معرفی نموده است. 

وی با اشاره به انتخابات چهارم خبرگان رهبری، این انتخابات را سرنوشت سازترین انتخابات ذکر کرد و گفت: عامل مشروعیت بخش به جمیع شئون نظام، اعم از قوای سه‌گانه، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان و تمامی اختیارات حاصله از این قوا، ولایت فقیه جامع الشرایط است که بر مسند رهبری نظام قرار می‌گیرد. بر همین اساس اهمیت حضور مردم در این انتخابات دو چندان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین