کد خبر: ۵۴۰۶۱۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از یک خطیب خوش‌سابقه و خوش‌نام

این روزها در فضای مجازی فیلم کوتاهی از سخنان یک خطیب خوش‌نام، خوش سابقه و نام آشنا دست به دست می‌شود که خلاصه آن، زیر صفر نشان دادن نمره کارنامه نظام جمهوری اسلامی است.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه جمهوری اسلامی با این مقدمه نوشته است: دیدن این فیلم و شنیدن این سخنان، هر انسان با انصاف و مطلعی را به تعجب وامی‌دارد. اگر شرایط امروز جامعه ما قابل قبول نیست، این شرایط بحرانی نباید ما را وادار به نادیده گرفتن آن همه خدمات نظام جمهوری اسلامی به این ملت و این کشور کند. اگر فقط خدمات بزرگ امام خمینی در منقرض ساختن رژیم وابسته و منحط شاهنشاهی، باز گرداندن استقلال به ایران و دادن روحیه اعتماد به نفس به مردم را در نظر بگیرید، باید اعتراف کنید که بی‌نظیرترین کارنامه را این روحانی بزرگ در تاریخ این کشور برجا گذاشته است. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ این روزنامه افزوده است: چگونه می‌توانید اصل تاسیس نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مردمی، نقش مردم در تعیین سرنوشت خود با حضور در انتخابات، مقابله موفق با تهاجم نظامی قدرت‌های شرق و غرب و ارتجاع عرب با ابزار قرار دادن حزب بعث عراق، تامین زیرساخت‌های کشور در بدترین شرایط تحریم و فشارهای گوناگون قدرت‌های سلطه گر، ساختن آن همه راه و پالایشگاه و نیروگاه و سد و مترو، آن همه پیشرفت در پزشکی، صنایع، صنایع دفاعی، نانو، فعالیت‌های هسته‌ای و هزاران خدمت دیگر را که در سخت‌ترین شرایط محاصره اقتصادی در این کشورصورت گرفت نادیده گرفت و به گونه‌ای سخن بگویید که گویی هیچ کاری در این کشور در دوران 40 ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نشده است؟!

شما اگر فقط از دست دادن بحرین در زمان محمدرضا شاه به دستور انگلیس را که سرشار از نفت و گاز و مروارید است و از نظر موقعیت سوق الجیشی برای ایران اهمیت زیادی داشت در کارنامه رژیم پهلوی در نظر بگیرید و آن را با حفاظت از وجب به وجب خاک ایران توسط نظام جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس مقایسه کنید به این نتیجه روشن خواهید رسید که این نظام کارنامه‌ای درخشان و سراسر افتخار دارد. سلسله‌های شاهی قبل از پهلوی نیز در کارنامه خود، غیر از جدا کردن بخش‌های وسیعی از خاک ایران و باز کردن پای استعمارگران به این کشور چیز دیگری ندارند.

امروز اگر سازمان‌های جاسوسی سیا و موساد با همراهی منافقین و سلطنت طلب‌های نیمه جان به کمک دلارهای نفتی آل‌سعود تلاش می‌کنند با تبلیغات بی‌سابقه خود چهره پرننگ و خیانت رضا شاه و پسرش را رنگ‌آمیزی کنند و آن‌ها را با چهره‌ای دروغین به نسل جدید که از جنایات این پدر و پسر و ظلم‌هایی که به ملت ایران و دین و فرهنگ این مردم کردند بی‌خبرند معرفی کنند، چرا ما با منفی‌بافی‌ها و انکار خدمات درخشان نظام جمهوری اسلامی با آن‌ها همراهی می‌کنیم؟

هر قدر می‌خواهید انتقاد منصفانه و سازنده بکنید ولی با نادیده گرفتن کارنامه درخشان نظام جمهوری اسلامی، با دشمنان این ملت و این نظام همراهی نکنید. شرایط سخت امروز هم خواهد گذشت و کسانی در فردای روشن این سرزمین رو سفید خواهند بود که هوشمندانه سخن بگویند و آگاهانه یا ناآگاهانه در زمین دشمن بازی نکنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین