کد خبر: ۵۴۰۷
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۸۴ - ۱۴:۰۶
آرزوی زرقاوي برای بن لادن :

چون خورشید بتابید و شهید شوید!

آفتاب‌‌نیوز : زرقاوي در نواري كه از طريق اينترنت در اختيار القاعده قرار گرفت در اين خصوص گفت: اخيرا بسياري از رسانه هاي غربي و شرقي،اخباري ضد و نقيض مبني بر جراحت شديد من پخش مي كنند. بايد به اطلاع شما و تمامي مسلمانان برسانم كه حال عمومي من كاملاً خوب است و اين شايعات تنها براي دلسرد كردن مجاهدان پخش شده است. در حال حاضر در عراق و در ميان ساير برادران مجاهد در وضعيت كاملاً مطلوبي به سر مي برم. 

پس از پخش اين نوار، سايت اينترنتي القاعده بلافاصله اعلام كرد كه زرقاوي در شرايط كاملاً مطلوبي به سر مي برد و رهبري نيروهاي القاعده در عراق همچنان برعهده او است. 

در اين نوار كه تاريخ آن به 27 مي باز مي گردد، زرقاوي هيچ گونه اشاره اي به ميزان جراحات و يا نحوه زخمي شدن خود نكرده است. البته وي اعلام كرده است كه در جريان درگيري هاي شمال شرقي عراق زخمي شده است. 

زرقاوي در اين نوار با اشاره به درگيري هاي موجود در منطقه گفته است: پس از ده روز نبرد بي امان، موفق شديم، نيروهاي متخاصم را از منطقه به بيرون برانيم . اين جنگ، جنگ بزرگي در تاريخ اسلام و جهان است. 

وي در اين نوار خطاب به اسامه بن لادن گفته است: سرور محبوب ما، دشمن همچنان به جنگ ادامه مي دهد، اما تا مدتي نه چندان طولاني، ما موفق خواهيم شد وي را از پا درآوريم، پيروزي كه همگان را شاد خواهد كرد. دشمن اين روزها، سخت ترين روزهاي خود را سپري مي كند. 

بن لادن در آخرين نوار ويديويي كه از وي پخش شد، زرقاوي را به عنوان نماينده خود در عراق معرفي كرد. 

زرقاوي در نوار خود خطاب به اسامه بن لادن گفته است: سرور من آرزوي سلامتي شما را از خداوند بزرگ دارم. اميدوارم همانند خورشيدي همچنان بتابيد و در نهايت شهيد شويد. منتظر فرامين و دستورات شما هستيم. 

زرقاوي در اين نوار ضمن انتقاد از شيعيان عراق به دليل فعاليت از نيروهاي بيگانه، آن ها را مزدوران بيگانه ناميد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین