کد خبر: ۵۴۱۱۳۹
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

42 میلیارد تومان اموال مختلف در تهران احتکار شده!

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: ۹ هزار تن انبار آهن‌آلات احتکار شده به ارزش ریالی ۳۶ میلیارد تومان و سه سوله احتکار شده کالاهای خانگی به ارزش ۶ میلیارد تومان کشف و ضبط شده است و در مجموع ارزش ریالی اموال احتکار شده ۴۲ میلیارد تومان است.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار حسین رحیمی با اشاره به عملکرد پلیس پیشگیری فاتب در اجرای طرح رعد ۱۴ به اقدامات این پلیس در حوزه سرقت پرداخت و گفت: در حوزه سرقت ۲۹ باند شامل ۵۵۵ سارق و مالخر متلاشی شده و اعضای این باندها شناسایی و دستگیر شده‌اند. همچنین ۶۶۰ پرونده در این خصوص تشکیل و تعداد چهار هزار و ۵۹۲ انواع اموال مکشوفه سرقتی به ارزش ریالی ۷۵۰۰۰۰ /۳.۲۵۵ تومان کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه ۵۲ پرونده در حوزه قاچاق کالا در این طرح تشکیل شده است، ‌گفت: در حوزه قاچاق کالا ۱۲ باند متلاشی شده و ۲۳ نفر در این خصوص شناسایی و دستگیر شده‌اند. همچنین تعداد کل کالاهای کشف شده ۶۶ هزار و ۹۶۲ کالا به ارزش ریالی ۴۸۰۸۲۶۰۰۰۰ تومان کشف و ضبط شده است. هزار دلار و چهار هزار و ۴۸۰ یورو از این افراد ارز خارجی نیز کشف و ضبط شده است.

سردار رحیمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اقدامات پلیس پیشگیری در حوزه موادمخدر در اجرای این عملیات خاطرنشان کرد: ۶ باند مواد مخدر در اجرای رعد ۱۴ متلاشی شده و ۲۶۰ معتاد متجاهر و ۲۱۵ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده‌اند. همچنین ۲۰ هزار و ۲۱۲ گرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به مجموع کل عملکرد عملیات طرح رعد ۱۴ تصریح کرد:‌ در مجموع در این طرح هزار و ۳۰۲ نفر شامل سارقان، مالخران، خرده‌فروشان موادمخدر، معتادان متجاهر و قاچاقچیان کالا شناسایی و دستگیر شده اند. همچنین ۴۷ باند متلاشی شده و ۱۰۰۴ پرونده در این طرح تشکیل شده است.

وی ادامه داد: قیمت کل اموال مکشوفه در طرح رعد ۸۲۱۲۱۷۰۰۰۰ تومان است و ۹هزار تن انبار آهن‌آلات احتکار شده به ارزش ریالی ۳۶ میلیارد تومان و سه سوله احتکار شده کالاهای خانگی به ارزش ۶ میلیارد تومان کشف و ضبط شده است. در مجموع ارزش ریالی اموال احتکار شده ۴۲ میلیارد تومان است.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین