کد خبر: ۵۴۱۵۷۹
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳

جواد نکونام: برای من اسم‌ها فرقی ندارند/ ویسی: مشکل گلزنی را باید برطرف کنیم

سرمربی نساجی مازندران می‌گوید بازیکنان جدید تیمش خوب کار کردند و بهترین عملکرد را داشتند.
آفتاب‌‌نیوز :
جواد نکونام بعد از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: تمام تیم زحمت کشیدند. بازیکنان جدید بهترین عملکرد را داشتند به همه تیم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان جدید کار سختی در اولین بازی داشتند اما نشان دادند حرفه‌ای هستند و بهترین عملکرد را داشتند.

سرمربی نساجی مازندران درباره نیمکت نشینی حامد لک گفت: امروز دروازه‌بان ما خوب کار کرد. در تیم ما هر کسی خوب تمرین کند و در خدمت تیم باشد، بازی می‌کند. اسامی برای ما فرقی ندارند.

او در پاسخ به این سوال که آیا محمد امین رضایی در آینده هم دروازه بان اصلی تیمش خواهد بود، تاکید کرد : وقتی خوب کار کرده تثبیت می‌شود. او قبلا دروازه‌بان سوم ما بود اما الان دروازه‌بان اصلی است. هر کسی خوب تمرین کند می‌تواند پیشرفت کند.

نکونام درباره تعطیلات لیگ برتر گفت: این تعطیلات به خاطر لیگ قهرمانان آسیا و فیفا دی است. تعطیلات به همه تیم‌ها کمک می‌کند. تعطیلات به ما کمک می‌کند. برنامه خاصی را برای تعطیلات در نظر گرفته‌ایم.

ویسی: مشکل گلزنی را باید برطرف کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در پنج بازی، هیچ گلی نزده‌ایم و باید این نقص را در تعطیلات درست کنیم.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: از نتیجه بازی ناراحتم اما از اینکه مردم قائمشهر خوشحال به خانه رفته و این شادی را به خانه خود می‌برند، خوشحالم. به آن‌ها تبریک می‌گویم. بازی بسیار سختی بود و نیمه اول هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم. فشار زیادی را تحمل کردیم اما بعد از گلی که خوردیم نبض بازی را در دست گرفتیم اما نتوانستیم خلق موقعیت کنیم و به گل برسیم.

او افزود: بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول تا زمان دریافت گل برای نساجی بود و نیمه دوم برای ما بود. در هرحال ما بازنده شدیم و باید به حریف تبریک گفت. ما در پنج بازی، هیچ گلی نزده‌ایم و باید این نقص را در تعطیلات درست کنیم. یک مهاجم باید به تیم اضافه کنیم تا بتواند دروازه حریف را تهدید کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین