کد خبر: ۵۴۱۶۷۴
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

کاهش ۵۰ درصدی در راهیان‌نور غرب و شمال‌غرب

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نبود اعتبار لازم موجب شد تا امسال با کاهش ۵۰ درصدی اعزام در اردوهای راهیان‌نور غرب و شمال‌غرب کشور مواجه شویم و متاسفانه شرایط نامطلوب اقتصاد عامل اصلی این کاهش به‌شمار می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالکریم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اردوی راهیان‌نور غرب و شمال‌غرب کشور در بخش برادران در بخش بسیج محلات با اعزام ۶۰۰ نفر از استان زنجان پایان یافت.

او اظهار کرد: اردوی راهیان‌نور غرب و شمال‌غرب کشور ویژه برادران در دو مرحله از ۱۵ مردادماه آغاز شد و ۲۷ مردادماه به کار خود پایان داد. در این اردو زائران از ۷ نقطه یادمانی غرب و شمال‌غرب بازدید کردند.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: با آغاز هفته دفاع‌مقدس اردوی راهیان‌نور غرب کشور در بخش دانش‌آموزی و با مشارکت آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.

او در ادامه تصریح کرد: امسال سهمیه اعلام‌شده در بخش اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی ۲۵۰۰ نفر خواهد بود که امیدواریم این مقدار سهمیه را اعزام کنیم.

مرادی خاطرنشان کرد: از ثبت نام افرادی که چندبار به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند پرهیز خواهد شد، زیرا هدف اعزام همه افراد برای نخستین‌بار به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور است .


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین