کد خبر: ۵۴۱۹۸۷
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

کشته شدن ۶ نظامی سعودی در مرز‌های عربستان

تک‌تیرانداز‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در داخل خاک عربستان سعودی ۶ نظامی سعودی را هدف قرار دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
وب‌سایت خبری «انصارالله» یمن به نقل از منبعی نظامی در ارتش یمن شنبه اعلام کرد که تک‌تیراندازان این کشور سه «سرباز» ارتش سعودی را در منطقه «رقابة العیروان» واقع در «الربوعه» منطقه «عسیر» از پای درآوردند.

این منبع همچنین از کشته شدن سه نظامی دیگر سعودی در منطقه نجران، واقع در جنوب عربستان سعودی خبر داد.

منبع مذکور افزود، توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بعد از این عملیات موفق، محل تجمع ارتش سعودی را در منطقه رقابة القیروان و کوه‌های «الدود» و «ام. بی. سی» جیزان درهم کوبید.

او تأکید کرد که تا زمانی که حملات آمریکایی-سعودی علیه کودکان و جوانان مردم مقاوم یمن ادامه پیدا کند، عملیات‌های نظامی در عمق خاک عربستان سعودی نیز تداوم خواهد داشت.

ائتلاف سعودی پنجشنبه گذشته بعد از جنایت کشتار ۵۵ دانش آموز یمنی در استان صعده یمن، ۲۷ کودک یمنی را به همراه چهار زن که از ترس حملات این ائتلاف در حال فرار بودند، هدف قرار داد و آن‌ها را به قتل رساند.

نیرو‌های یمنی با انتقاد از سکوت مجامع جهانی در برابر این جنایت‌ها، ائتلاف سعودی را تهدید به انتقام کردند و یگان موشکی در پاسخ به این جنایت‌ها، چهار فروند موشک از نوع بدر یک و زلزال یک را طی دو روز گذشته به مواضع نیرو‌های ائتلاف سعودی در داخل و خارج از یمن شلیک کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین