کد خبر: ۵۴۲۵۳۷
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۶

فروش میلیاردی صنایع دستی در جشنواره آش ایرانی

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگیَ؛ صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در طول جشنواره آش صنایع دستی یک میلیارد و 118 میلیون تومان فروخت.
آفتاب‌‌نیوز :
الناز خدایی‌فرد امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: امسال در قالب یک اقدام جدید نمایشگاه بزرگ صنایع دستی در جوار جشنواره آش دایر شد.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی؛ صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه امسال 130 غرفه صنایع دستی در حاشیه جشنواره آش دایر شد؛ اضافه کرد: این غرفه‌ها با حضور هنرمندانی از 31 استان کشور به همراه منطقه آزاد تجاری قشم همراه است.

وی به تنوع بالای صنایع دستی در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در قالب این 130 غرفه در حوزه سنگ‌های قیمتی؛ بافته‌‌های داری؛ رودوزی‌های سنتی؛ ملیله زنجان در قالب یک راسته؛ زیورآلات سنتی؛ چوب؛ تراش شیشه؛ شیشه فوتی و پاپیه ماشه عرضه و ارائه شد.

خدایی‌فرد با اشاره به استقبال بالای مردم از برپایی غرفه‌های صنایع دستی گفت: در طول جشنواره آش صنایع دستی یک میلیارد و 118 میلیون تومان فروخت.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی؛ صنایع دستی و گردشگری استان زنجان جشنواره آش را ظرفیت عظیمی برای حضور هنرمندان عنوان کرد و افزود: در این ایام شاهد حضور پرشور هنرمندان بودیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین