کد خبر: ۵۴۲۵۵۵
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

واکنش توئیتری به سخنان روحانی در مجلس

چهره های سیاسی با انتشار توییت‌هایی نسبت به جلسه امروز سوالات مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور واکنش نشان دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
مصطفی تاجزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب در توییتر خود نوشت: «روحانی ⁩ می‌توانست با تبیین علل و عوامل اصلی مشکلات کشور گام بلندی در جهت رشد آگاهی‌های عمومی بردارد و مشارکت ملت را برای حل معضلات، خنثی‌کردن کارشکنی‌های دولت پنهان و طمع‌ورزی‌ ترامپ جلب کند. رای منفی مجلس نشان داد نگفتن حقایق رقیب را جری و مردم را ناامید می‌کند.»

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ ‏در مقابل انتقاد تاجزاده ، علیرضا زاکانی فعال سیاسی اصولگرا  نوشت: «باید به ⁧ دولت ⁩ و ⁧ مجلس ⁩ تبریک گفت.سئوالات مجلس شفاف و محترمانه بود و پاسخ ها گرچه اقناع کننده نبود اما بویی از لجاجت نداشت. ‏بلوغ مسئولان کشور مهمترین دستاورد امروز مجلس بود که در کنار استفاده درست سئوال از رئیس جمهور، امید است با پیگیری مسئولان شاهد کاهش مشکلات مردم باشیم.»

حسام الدین آشنا مشاوررییس جمهور ، در حمایت از رئیس جمهور نوشت: روحانی یکبار دیگر هزینه حفظ آرامش و عدم ایجاد تنش در کشور را پرداخت. او می داند که باید سنگ زیرین آسیاب باشد. موفقیت دولت در گرو اصلاح مسیر و ارتقای تدبیر و تعامل فعال تر با مجلس و مردم است.

‏ سر خم می سلامت شکند اگر سبوئی

علی شکوری راد، دبیر کل حزب اتحاد ملت به حاشیه جلسه امروز مجلس وعدم استقبال نمایندگان از شفافیت رای های خود اشاره کرد: اکثریت نمایندگان مجلس به پیشنهاد ۲۲ نفر از نمایندگان طرفدار ⁧ شفافیت ⁩ که تقاضا کرده بودند رأی‌گیری در مورد پاسخ‌های رئیس‌جمهور به سوالات با ورقه و علنی باشد رأی ندادند. معنایش این است که آنها حاضر نیستند ⁧ مسئولیت رأی ⁩ خود را بپذیرند. رئیس‌جمهور بازنده شد ولی مجلس نیز برنده نبود.

آذر منصوری، فعال سیاسی اصلاح طلب نیز خاطرنشان کرد: پایان شاهنامه ای که امروز نمایندگان بیت اول آن را برای ⁧ رئیس جمهور ⁩ نوشتند، اجرای بند ده اصل یکصد و دهم قانون اساسی است.

محمد علی ابطحی ، معاون پارلمانی رئیس دولت اصلاحات نیز در تقبیح رفتار سیاسی مخالفان روحانی در صفحه توییتر خود نوشت:

آقای روحانی امروز بدجوری در سیاست رو دست خورد. به جای هر توضیح جدی یک منبر ، واقعا منبر ، در فضیلت وحدت رفت. ناصح امین شده بود. ‏ولی مخالفانش در عوض سکوت کردند و چراغ خاموش و بدون هزینه فقط رای ندادند. ‏فاعتبروا یا اولی السیاسه

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین