کد خبر: ۵۴۲۵۶۰
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

شرکت املاک داماد ترامپ به جرم تقلب جریمه شد

زمانی که شرکت کوشنر سال ۲۰۱۵ سه ساختمان آپارتمانی در محله کوئینز خریداری کرد، اکثر مستاجران آن تحت پوشش قوانین ویژه‌ای قرار گرفتند که مانع از تخلیه ملک و افزایش اجازه‌ بها می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
یک کمپانی املاک و مستغلات متعلق به جارد کوشنر، داماد رئیس‌جمهوری آمریکا و مشاور ارشد کاخ سفید، بیش از ۲۰۰ هزار پوند به جرم دستکاری اسناد برای کاهش حقوق مستاجران جریمه شد.

 به نوشته روزنامه اکسپرس، جریمه بازرسان شهر نیویورک برای شرکت "املاک کوشنر ال‌ال‌سی" تحت مدیریت جارد کوشنر، همسر ایوانکا ترامپ تعیین شده است. این مقام‌های شهری در پی گزارش تحقیقی خبرگزاری آسوشیتدپرس در جریان اتهاماتی علیه این شرکت قرار گرفتند. طبق آن گزارش، شرکت کوشنر ۴۲ درخواست جعلی برای ساخت و ساز در بیش از ده‌ها ساختمان داشته است.

آنها توضیح دادند: زمانی که شرکت کوشنر سال ۲۰۱۵ سه ساختمان آپارتمانی در محله کوئینز خریداری کرد، اکثر مستاجران آن تحت پوشش قوانین ویژه‌ای قرار گرفتند که مانع از تخلیه ملک و افزایش اجازه‌ بها می‌شود. شرکت کوشنر با دریافت مجوز ساخت و ساز مدعی شد که این املاک تخلیه هستند و با تعمیرات توانست دو سال بعد تمامی آنها را به قیمت ۶۰ میلیون دلار، حدود ۵۰ درصد بالاتر از قیمت خریداری شده بفروشد. در این شرایط مستاجران تحت آزار زیادی قرار گرفتند و معتقد بودند که هدف این آزارها بیرون راندن آنها و اجازه دادن ملک با قیمت بالاتر است.

به گفته یکی از ساکنان این ساختمان‌ها، آنها کاری کردند که کل ساختمان تخلیه شود. یک سکنه دیگر می‌گوید در اواسط شب صدای تعمیرات و دریل دیوار قطع نمی‌شد و از ساختمان خالی مجاور موش بیرون می‌آمد. به گفته ساکنان، راهروها همواره پوشیده از چوب و خاک اره و گچ بوده است.

داماد رئیس‌جمهوری آمریکا اکنون به عنوان مشاور ارشد ترامپ در کاخ سفید کار می‌کند. گرچه امضای او در پایین هیچ کدام از اسناد ساختگی این شرکت نیست اما در زمانی که این اسناد ارائه شدند، شرکت تحت مدیریت او بوده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین