کد خبر: ۵۴۲۸۳۲
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

تولید خودروهای تویوتا در چین ۳ برابر می‌شود

شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرده که قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ میلادی تولید محصولاتش در بازار چین را به سه برابر میزان فعلی افزایش دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
تازه‌ترین گزارش‌های بدست آمده از سوی منابع آگاه حاکی از آن است که شرکت ژاپنی تویوتا موتورز تصمیم گرفته است تولید خودروهای این برند را در بازار چین به ۳ برابر میزان کنونی آن برساند.

به نظر می‌رسد که تویوتا بعنوان بزرگترین خودروساز آسیا می‌خواهد تولید سالانه خود را در چین به ۳.۵ میلیون دستگاه خودرو برساند و این بدان معناست که تقریبا تولیداتش را به ۳ برابر افزایش خواهد داد.

تویوتا هم‌اکنون سالانه در چین ۱.۱۶ میلیون دستگاه خودرو تولید و عرضه می‌کند  که با فروش بیش از ۱.۳ میلیون دستگاه خودروی تویوتا در سال گذشته، سهم خود را در این بازار مهم و بزرگ به ۴.۵ درصد می‌رساند. این در حالیست که فولکس واگن و جنرال موتورز در سال گذشته بالغ بر ۴ میلیون دستگاه خودرو را در چین عرضه کرده و به فروش رساندند.

یکی از محصولات تویوتا که با استقبال بی‌نظیری از سوی مردم و مشتریان چینی برخوردار شد، خودروی هیبریدی تویوتا پریوس بود که با شعار حمایت و محافظت از محیط زیست و زمین پاک توانست فروش فوق العاده و موفقیت آمیزی را برای خود رقم بزند.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب‌سایت اتونیوز، به نظر می‌رسد که این خودروساز ژاپنی به‌منظور افزایش رقابت‌پذیری با خودروسازان برتر و فعال در چین نظیر فولکس واگن آلمان، جنرال موتورز آمریکا و جیلی چینی که بزرگترین خودروساز داخلی در این کشور به شمار می‌رود، قصد دارد میزان تولید و عرضه خود را ۳ برابر میزان فعلی خود کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین