کد خبر: ۵۴۲۸۸۰
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

یک ثانیه، طلای ملایی را به نقره تبدیل کرد

سعید ملایی در فینال رقابت‌ها جودو بازی‌های آسیایی در حالی که یک ثانیه با مدال طلا فاصله داشت برابر حریف قزاق خود با رای داور باخت و به مدال نقره رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه روز دوم جودو بازی‌های آسیایی سعید ملایی در وزن ۸۱-   در فینال، به مصاف دیدار خمزه از قزاقستان رفت و در حالی که از نظر امتیازی جلو بود با رای داور سومین خطایش را گرفت و بازنده شد و به مدال نقره رسید، این اتفاق در حالی رخ داد که بازی به سود ملایی تمام شده بود اما داور رای خود را عوض کرد.

ملایی دور نخست استراحت کرد و در مراحل بعد به ترتیب با جودوکارانی از اندونزی، چین و کره جنوبی مبارزه کرد و به برتری رسید.

محمد محمدی بریمانلو ( وزن ۷۳- ) دیگر جودوکار ایران در مرحله شانس مجدد نماینده کره شمالی را ایپون کرد و به مدال برنز دست یافت.

در روز دوم جودو بازی‌های آسیایی و در بخش بانوان،  ایران دو نماینده داشت که  هر دو برابر رقبایشان شکست خوردند.در وزن ۷۰- کیلوگرم دنیا آقایی برابر حریفی از چین به روی تاتامی رفت و خیلی زود ضربه فنی و حذف شد.

همچنین مبینا عزیزی در وزن ۵۷- کیلو گرم به مصاف نماینده چین رفت که او نیز شکست خورد و نتیجه را به حریف واگذار کرد و حذف شد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته علیرضا خجسته نماینده وزن ۶۶ــ  کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره آسیا پس  از استراحت در دور نخست برابر کیم هیونگ اون جودوکار بدون عنوان کره شمالی به روی تاتامی رفت و در پایان با ضربه فنی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

جواد محجوب آخرین نماینده جودو ایران فردا( ۱۰ شهریور) مبارزه های خود را آغاز می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین