کد خبر: ۵۴۳۳۹۷
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰

پیروزی بابلی ها در روز پرحاشیه+تصاویر

تیم فوتبال خونه به خونه روز گذشته در ورزشگاه سیمرغ موفق به شکست شاهین شهرداری بوشهر شد تا به مرحله بعدی جام حذفی راه یابد.
آفتاب‌‌نیوز :
خونه به خونه فصل گذشته یکی از جذابیت های اصلی رقابت های لیگ یک بود و حضور مربیان نامدار در این تیم، آنها را بیشتر از سایر  تیم ها نیز بر سر زبان ها انداخته بود.

قرمزپوشان بابلی که سودای رسیدن به لیگ برتر را در سر می پروراندند، با نکونام شروع امیدوارکننده ای داشتند و اسکوچیچ هم به خوبی میراثی که نکونام باقی گذاشته بود را بهبود بخشید و تیمی منسجم را در نیم فصل دوم رقابت ها راهی میدان کرد؛ اما در روز پایانی و تنها به دلیل یک گل کمتر از گرفتن جشن صعود بازماند؛ اتفاقی که هنوز هم مالک خونه به خونه با استناد به مدارکی که در اختیار مسئولین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گذاشته، اعتقاد به تبانی و حضور تیمش در لیگ برتر دارد.

در این بین 18 بازیکن تیم خونه به خونه در پنجره تابستانی و به دلیل عدم تمایل قاسم حسن زاده به تیم داری، از این تیم جدا شدند تا اکبر محمدی کار سختی برای شروع کار با خونه به خونه و مهیاکردن آن برای مسابقات داشته باشد؛ مسئولیتی که بسیاری از مربیان از پذیرش آن امتناع کردند.

به هر ترتیبی که بود این تیم وارد مسابقات لیگ یک شد؛ هر چند از سه بازی گذشته خود در لیگ تنها یک امتیاز کسب کرده اند و در بازی اول به دلیل همین بلاتکلیفی حضور نداشتند و مقابل ملوان سه بر صفر بازنده اعلام شدند، اما روز گذشته و در شرایطی که زمزمه هایی مبنی بر انصراف آنها از حضور در جام حذفی شنیده می شد، در نهایت مقابل شاهین شهرداری بوشهر قرار گرفتند و در دیداری که حاشیه کم نداشت، موفق به شکست شاگردان محمودی فکری در ضربات پنالتی و صعود به مرحله یک شانزدهم شدند.

ورزشگاه سیمرغ کیا کلا روز گذشته میزبان هواداران خونه به خونه شده بود؛ هوادارانی که هنوز روی سکوها از تبانی صحبت می کردند.  حضور محمود فکری که دو سال پیش سرمربی نساجی بود هم بهانه ای شد تا کری های دربی مازندران، شرایط سختی را برای سرمربی شهرداری بوشهر ایجاد کند و غلامعلی تبار بازیکن فصل گذشته نساجی مازندران هم روز سختی را مقابل هواداران خونه به خونه که خود را قربانی تیم نساجی می بینند، سپری کرد.

با تمام این تفاسیر نماینده شهر بابل که فصل گذشته با پیروزی در بازی های مختلف، شادی را به میان مردم شهر آورده بود، در شرایطی که تصور می شد دیگر وجود خارجی نداشته باشد، بار دیگر دلیلی شد برای گردهمایی مردم و شادی آنها.

به گزارش ورزش سه، تیم خونه به خونه با شکست شاهین شهرداری بوشهر به مرحله یک شانزدهم جام حذفی رسید و روز آینده با حریف خود در این مرحله آشنا می شود؛ این تیم فصل قبل فینال جام حذفی را برابر استقلال بازی کرد و امسال هم با همین رویا وارد مسابقات شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین