کد خبر: ۵۴۳۴۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۴

واکنش ایران به ادعای پمپئو

سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهار نگرانی وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص ادعای موهوم انتقال موشک های ایران به عراق واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اظهار نگرانی وزیر خارجه آمریکا در مورد انتقال موشک به عراق و نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، واقعاً امری مضحک و فریب افکارعمومی است زیرا نه تنها بر اساس موضوعی بی پایه مانند انتقال موشک، افکار عمومی جهان را فریب داده است بلکه وزیرخارجه آمریکا بی جهت به قطعنامه ای استناد می کند که ارتباطی با چنین موضوعات موهومی ندارد؛ طُرفه آنکه استناد به قطعنامه ای است که آمریکا خود ناقض آن است.

بهرام قاسمی ضمن تأکید بر ضرورت عدم مداخله دولت امریکا در امورداخلی عراق خاطر نشان کرد: حضور نظامی آمریکا در منطقه عامل اصلی بی ثباتی و ناآرامی در این منطقه است و جمهوری اسلامی ایران عامل اصلی ایجاد ثبات و امنیت در این منطقه و در خط مقدم مبارزه با تروریسم و افراط گرایی است.

قاسمی تاکید کرد: امروز کشورهای ایران و عراق از بهترین روابط و مناسبات برخوردارند و سیاست های تفرقه افکنانه آمریکا نمی تواند مانع روابط تاریخی، فرهنگی و سیاسی دیرینه دو کشور شود.

منبع:‌ ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
دیندار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
0
0
یعنی ایران به غراق موشک نمیده ؟!!!!! ما که باور کردیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
0
0
این موشک ها که ما در مراسم رژه دیدیم روی یک تریلی 12 متری قرار داشتند حمل و نقلش و نصب اش روی سکو قابل پنهان کردن نیست .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین