کد خبر: ۵۴۳۴۴۷
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

بررسی شایعه بازگشت ” مهدی طارمی ” به ” پرسپولیس “

هواداران پرسپولیس حسابی از مهدی طارمی شاکی هستند و واکنش خوبی به حضور او در اردوی پرسپولیس و شایعه بازگشت دوباره او به خط حمله سرخ‌ها، نشان ندادند.
آفتاب‌‌نیوز : پرسپولیس این فصل برای استفاده از بازیکنان جدیدش محروم بود. سرخ‌ها با ۱۳ بازیکن سرشناس در لیگ برتر و آسیا حضور دارند. اتفاقی که باعث از دست رفتن امتیازات بازی‌های اول فصل برای شاگردان برانکو شد. پرسپولیس با همین بازیکنان به قطر رفت و مقابل تیم پرمهره الدحیل خوب بازی کرد. سرخ‌ها زورشان به شاگردان نبیل معلول نرسید و پس از این باخت خفیف آسیایی، برانکو گفت:

    اگر روی نیمکت بازیکن داشتیم نمی‌باختیم. اگر صحبت‌های برانکو را دنبال و علت این نیمکت خالی را جست‌وجو کنیم، به مهدی طارمی و کادر مدیریت خیریت می‌رسیم.

قبل از بازی با الدحیل، طارمی در اردوی سرخ‌ها حاضر شد و با همبازی‌های سابق و برانکو دیدار کرد. دیداری که خیلی به مذاق پرسپولیسی‌ها خوش نیامد و از شایعه بازگشت احتمالی طارمی نیز استقبال نشد. هواداران فوتبال مدت هاست از مدیران انتظار عملکرد خوب و بدون شاکی و محرومیت را ندارند و بیشتر از خود طارمی دلخورند. طارمی با رفتنش به ترکیه و بازگشتش حسابی پرسپولیس را به دردسر انداخت و خودش زود‌تر از همه پرسپولیس محروم را ترک کرد. هواداران پرسپولیس حسابی از آقای خیریت شاکی هستند و واکنش خوبی به حضور او قبل از بازی کنار پرسپولیسی‌ها و شایعه حضور دوباره او در خط حمله سرخ‌ها، نشان ندادند. گویا طارمی از آن بازیکنانی است که حالا حالا‌ها برایش فرش قرمز پهن نخواهند کرد!

پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین