کد خبر: ۵۴۳۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۸۵ - ۱۴:۰۲

حمایت آبادگران جوان از فهرست چمران

آفتاب‌‌نیوز : وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در عین حال اظهار داشت:‌ «به علت اینکه مدیریت راهبردی مهندسی چمران را در میان اصولگرایان پذیرفته‌ایم، اعتقاد دارم که باید دست ایشان را برای اعمال برخی تغییرات در این لیست که ممکن است براثر مقتضیات اصولگرایان صورت گیرد، کاملا باز بگذاریم». 

شاهویسی در خصوص اینکه کدام یک از گروه‌ها و تشکل‌های اصولگرا از لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان حمایت می‌کنند؟ گفت: اگر بنا باشد بنده این موضوع را اعلام کنم، نقش سخنگوی این لیست را بر عهده خواهم گرفت که کار درستی نیست. 

رئیس ستاد انتخاباتی آبادگران جوان افزود: بر اساس توافق بنا شده است تا آخر وقت امروز دوشنبه تشکل‌های مختلف راسا حمایت خود را از این فهرست اعلام نمایند. 

شاهویسی یکی از دلایل احتمالی تاخیر در اعلام حمایت دیگر گروه‌های اصولگرا از این فهرست را «تلاش آنها برای جلب حمایت گروه‌های بیشتر مانند جبهه پیروان خط امام و رهبری، ستادهای حامی دولت، جمعیت خدمتگزاران و هیات پیروان ولایت از این لیست» دانست. 

وی در پاسخ به این پرسش که «اعلام حمایت ستادهای حامی دولت از این لیست در حالی که نام مهرداد بذرپاش و پروین احمدی‌نژاد در آن به چشم نمی‌خورد، چگونه ممکن است؟» اظهار داشت. ما در بحث اسامی فهرست اصراری نداشتیم بلکه تنها وظیفه معرفی افراد شایسته را برعهده داشتیم اما اگر بحث بر سر اسامی مختلف باشد الحمدالله در کشور ما هزاران متخصص مسائل شهری وجود دارد. 

رئیس ستاد انتخاباتی آبادگران جوان افزود: باید دید محل اختلاف کاندیداها در کجا است اما در این فهرست برای جلو بردن امور، آقای مهندس چمران حتی نام آقای شکیب که از گروه به اصطلاح هفت شورای شهر تهران هستند را هم قرار دادند. 

شاهویسی گفت: ما از ابتدا به تمام دوستان اصولگرا پیشنهاد کردیم که مدیریت راهبردی اصولگرایان در انتخابات شوراها را به علت تخصص مهندس چمران در مدیریت شهری و شناخت عالی ایشان از جریانات سیاسی به وی بسپارند و برخی از دوستان هم این امر را پذیرفتند. 

به گفته وی، نکته جالب این است که آقای مهندس چمران درصدر تقریبا با تمام لیست‌های اصولگرایان قرار دارند. 

وی تاکید کرد: آبادگران جوان از ابتدا به دنبال ایجاد همگرایی و وحدت بین کل اصولگرایان بود و سعیمان این بود که از تمام توان و رفاقت‌های غیر تشکیلاتی خود در این راه استفاده کنیم. 

شاهویسی گفت: از نظر ما ایفای نقش موثر در میان اصولگرایان سهمیه گرفتن در لیست 15 نفره نیست بلکه تلاشی برای ایجاد همگرایی و وحدت اصولگرایان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین