کد خبر: ۵۴۴۰۱۱
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۲
وزیر بهداشت:

برخی می‌خواهند تمام مشکلات را گردن دولت بیاندازند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برخی با ذکاوت و برخی بدون ذکاوت تمام می‌خواهند تمام مشکلات را به گردن دولت بیاندازند.
آفتاب‌‌نیوز :
سید حسن قاضی‌زاده هاشمی امشب در دیدار با اعضای هیأت‌علمی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، اظهار داشت: آنچه مهم است در موفقیت کشور سیاست خارجی، داخلی، وضعیت و دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغات است و شرایط جمهوری اسلامی مستثنی نیست.

وی مطرح کرد: سیاست داخلی بسیار اهمیت دارد و سیاست خارجی در اداره کشور و اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم حتماً اثرگذار است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تبیین کرد: برخی با ذکاوت و برخی بدون ذکاوت تمام می‌خواهند تمام مشکلات را به گردن دولت بیاندازند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه تحریم‌ها روی زندگی و معیشت مردم تأثیرگذار خواهد بود، به اقدامات حوزه درمان و پزشکی در خراسان‌جنوبی اشاره و مطرح کرد: به‌اندازه کل تاریخ خدمات پزشکی در این استان کار شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در بخش فرهنگی خوب رفتار نمی‌کنیم، مطرح کرد: در کشور کارهای خوبی انجام شده اما کمتر زبان سپاس را داریم لذا نباید زبان کفر داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه فرهنگ، رعایت دین و اخلاق و روابط اجتماعی در پسرفت و پیشرفت هر جامعه‌ای اثرگذار است، اضافه کرد: خدمات و پروژه‌های انجام‌شده در استان نمادی از خدمت و حمایت مجلس در حوزه سلامت است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین