کد خبر: ۵۴۴۴۳۸
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند

محبت شما برای ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند با آینده روشن آنان جبران می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :  طرح حمايت تحصیلی خیریه حکیم با هدف حمایت از تحصيل دانش‌آموزان مستعد و نیازمند که بیم آن میرود که بواسطه فقر مالی از تحصیل بازبمانند شروع شد، خیریه حکیم با استعانت از درگاه خداوند متعال، به نیت خدمت رسانی بی منت به دانش آموزان نیازمند ساکن در مناطق محروم کشور و شهر تهران اقدام به جمع آوری کمک های نقدی، و هدایای (پوشاک و نوشت افزار مدرسه) جهت اهداء به دانش آموزان نیازمند را اعلام می دارد. لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره حساب 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهر( آذری سابق) حکیم تهران اقدام نمایند و ما را در این کار خیر و مقدس یاری نمایند…. 

یکی از عوامل افت تحصیلي دانش آموزان بخصوص در مناطق کمتربرخوردار کشور وضعيت اقتصادي خانواده هاست مسلماً خانواده اي كه از توانایی مادي کمی برخوردار است قادر نخواهد بود بسياري از امكانات و نيازهاي اساسي آموزشی و تحصيلي فرزندان خود را تأمين کند اين ضعف مالي از لحاظ جسمي و رواني بر كودك تأثيری منفي خواهد داشت نداشتن امكانات تحصيلي سبب مي شود به تدريج انگيزه تحصيلي دانش‌آموز پايين بیاید و این امر باعث دل زدگي او از درس و مشق و نهايتاً افت تحصیلی و ترك تحصيل او شود. 

برای حمایت تحصیلی از دانش آموزان مستعد و نیازمند می‌توانید با کمک های نقدی و یا اهدایی خود مثل: لباس نو، لوازم التحریر، کیف و کفش این خیریه را در یاری رساندن به دانش آموزان بی بضاعت یاری رسانید. 

شما می‌توانید با همکاری خانوده و دوستان در این کار خیر شرکت کنید. 

ضمنا نیکوکاران و خیرینی که اقلامی از قبیل پوشاک و نوشت افزار؛ کیف و کفش جهت اهداء به دانش آموزان نیازمند دارند می توانند با تماس ویا مراجعه به دفتر این مرکز نسبت به تحویل آن اقدام نمایند تا این مرکز بلافاصله قبل از شروع مدارس آن را به دست دانش آموزان بی بضاعت برساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین