کد خبر: ۵۴۵۰۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲

جهانگیری: اتمام مشکلات در آینده نه چندان دور

معاون اول رئیس جمهوری با یادآوری اینکه آمریکایی ها به خود وعده داده اند که ضربه کاری به ملت ایران وارد کنند، گفت: مردم ایران با تمسک به مکتب امام حسین (ع) از مشکلات و از این پیچ و آزمون مهم سربلند و پیروز بیرون خواهند آمد.
آفتاب‌‌نیوز :
 اسحاق جهانگیری عصر سه شنبه در جریان آیین گشایش ورزشگاه هفت هزار نفری شهدای اسلامشهر، افزود: در ایام عزاداری امام حسین (ع) هستیم و ما ایرانی ها یکی از افتخارات و امتیازاتمان این است که پیرو مکتب حضرت اباعبدالله (ع) هستیم و درس های زیادی گرفته ایم و دوران سختی را با اتکا به راه و روش امام حسین (ع) پشت سر گذاشته ایم.

معاون اول رئیس جمهوری ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هشت ساله را نیز با همین روش اتکا به امام حسین (ع) پشت سر گذاشتیم.

جهانگیری بیان کرد: هر سختی و گرفتاری دیگری که برای کشور پیش می آید، از جمله همین شرایط که الان در آن قرار گرفته ایم که به تعبیر من شرایط بسیار دشواری است را نیز با همین روش پشت سر خواهیم گذاشت.

معاون اول رئیس جمهوری اظهار داشت: آمریکایی ها از همه توان خود برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده کرده اند و با نهایت بی اعتبار قلمداد کردن، به مقررات بین المللی پشت پا زدند.

جهانگیری اضافه کرد: آمریکایی ها علیرغم توافقاتی که کرده بودند دوباره وارد یک دوره جدید شدند که فشارها را بر ملت ایران زیاد کنند و وعده های بی جایی هم به خودشان داده اند تا بتوانند از این روش ضربه کاری به ایران اسلامی وارد کنند.

معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: ملت ایران با تمسک به مکتب امام حسین (ع) حتما از این پیچ و آزمون مهم سربلند بیرون خواهند آمد.

جهانگیری یادآور شد: تلاش دولت و ملت باید بر این باشد که بار دیگر بتوانیم در برابر این مشکلات با موفقیت و سربلندی عبور کنیم و پیروز شویم.

وی بیان کرد: براساس فهم خودم از شرایط پیش رو، برغم همه دشواری ها و سختی هایی که همه می دانند که ملت امروز با آن روبرو است، در آینده ای نه چندان دور این مشکلات تمام خواهد شد و سربلندی های ملت ایران را یکبار دیگر بر سر زبان جهانیان خواهد انداخت.

ایرنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
ان شاءالله به امید خدای بزرگ
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین