کد خبر: ۵۴۵۰۴۲
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸

پسر ترامپ: حلقه افراد مورد اعتماد پدرم تنگ شده است

پسر ترامپ می‌گوید پس از نگارش یادداشت مخالفین ترامپ در نیویورک‌تایمز، اعتماد رئیس‌جمهور آمریکا به اطرافیانش کم‌تر شده و این مسئله، پیش بردن کارها را برای وی سخت کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
پس‌‌لرزه‌های یادداشت یک مقام ارشد ناشناس آمریکایی علیه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا ادامه دارد و این بار پسر ترامپ گفته که پس از انتشار این مقاله، حلقه افراد مورد اعتماد رئیس‌جمهور آمریکا محدودتر شده است.

پنج‌شنبه هفته گذشته بود که روزنامه نیویورک‌تایمز یادداشتی با تیتر «من یکی از اعضای مقاومت علیه ترامپ در درون دولت او هستم» منتشر کرد. این یادداشت را یک عضو بلندپایه دولت ترامپ، بدون افشای نام منتشر و در آن ادعا کرده بود گروهی از مقام‌های دولت آمریکا فعالانه در حال تلاش برای ایستادگی در برابر  دستورات ترامپ هستند.

ترامپ که گویا از خواندن این یادداشت عصبانی شده، چند روز بد رسماً دستور پیگیری قضایی این مسئله را صادر کرد و دادستان کل کشورش را مأمور پیدا کردن نویسنده این یادداشت کرد.

امروز «دونالد ترامپ جونیور» در مصاحبه با ای‌بی‌سی نیوز از ادامه تبعات این یادداشت گفته است؛ وی گفته: «فکر می‌کنم کسانی در آنجا (کاخ سفید) هستند که مورد اعتماد او (دونالد ترامپ) هستند. البته این گروه خیلی کوچک‌تر از آن است که دوست دارم باشد؛ اگر شما بتوانید به همه اطرافیان، اعتماد کامل داشته باشید، راحت‌تر می‌توان کار کرد.»

پسر ترامپ نویسنده ناشناس یادداشت نیویورک‌تایمز را هم مورد عتاب قرار داده و گفته: «این انسان خیلی سطح پایینی بوده که نامش را بالای یک یادداشت گذاشته و اساساً رأی مردم آمریکا به پدرم را به استهزاء گرفته است. میلیون‌ها آمریکایی به پدرم رأی داده‌اند و اینکه یک نفر بخواهد رئیس‌جمهور آمریکا را (با نوشته‌های خود) کنترل کند به معنی استهزاء گرفتن خواسته مردم آمریکا است.»

پسر رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه سخنان آتشین خود علیه نویسنده ناشناس یادداشت نیویورک‌تایمز گفته: «این کار چندش‌آور است. احتمالاً این فردی ناراحت و ناراضی بوده که به خاطر عدم اجرای کاری که باید می‌کرده (از دولت) به بیرون پرت شده بوده است.»

دونالد ترامپ جونیور به صدور تکذیبیه وزیر دفاع آمریکا در خصوص دست داشتن وی در ماجرای نگارش این یادداشت هم پرداخته و گفته: «افراد مورد احترام این کابینه به میدان آمده و این مسئله (دست داشتن در نگارش یادداشت) را رد کرده‌اند.»

فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین