کد خبر: ۵۴۵۰۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹

کی روش: آزمون یکی از سه بازیکن برتر آسیاست

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست مطبوعاتی پس از مسابقه ایران و ازبکستان به سوالات خبرنگاران ازبک پاسخ داد.
آفتاب‌‌نیوز :
کی روش در صحبت های ابتدایی از کیفیت مسابقه و نمایش خوب تیم ازبکستان تعریف کرد تا از درد شکست در بین ازبک ها کم کند. در این نشست که با حضور پرشمار خبرنگاران ازبکستانی برگزار شد سرمربی تیم ملی ایران صحبت های خود را اینچنین آغاز کرد: بازی زیبایی بود، هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند و به نظرم یک بازی دوستانه مفید برگزار شد. نتیجه بازی امروز خیلی مهم نبود و خوشحالم که بازی زیبایی را تماشا کردیم. این یک دیدار تدارکاتی و آماده سازی برای جام ملت ها بود و ما می دانستیم که ازبکستان مثل همیشه مقابل ما خوب بازی می کند.


خبرنگاری از کی روش سوال کرد تیم ایران امروز خیلی خوب بازی کرد، درباره آینده چه چیزی برای گفتن دارید که سرمربی تیم ملی ایران جواب داد: قهرمان شدن در جام ملت های آسیا بسیار سخت است و دلایلش را می شود در حضور تیم هایی مثل ژاپن، کره جنوبی و ازبکستان جستجو کرد اما اگر درباره خودم می پرسید هنوز قراردادی با فدراسیون ایران امضا نکردم و منتظرم. اگرچه این یک مساله داخلی است.

 




یکی از خبرنگاران ازبک از کی روش پرسید در سال های طولانی حضور شما در ایران، ازبکستان مربیانی مثل کاسیموف، آبراموف، بابایان و کاپاتزه را در اختیار داشته است؛ آیا می توانید بگویید کدام ازبکستان قوی تر بود که سرمربی ایران می گوید: تازه یک ماه است که هکتور کوپر سرمربی تیم ازبکستان شده و باید به او اعتماد کنید. تیم شما امروز خیلی بازی کرد و بدون شک ازبکستان قوی تر خواهد شد.


خبرنگار دیگری از کی روش سوال کرد که آیا تاکتیک او مثل همیشه گلزنی و دفاع از آن بوده است؛ سرمربی تیم ملی در پاسخ گفت: بازی امروز فقط یک تمرین 90 دقیقه ای برای آماده سازی بیشتر بود. قبل از جام جهانی تاکتیک ما متفاوت بود و حالا شیوه بازی ما تغییر کرده است به این دلیل که جام جهانی و جام ملت ها تورنمنت های مختلفی هستند. امروز از بازیکنان جوان زیادی استفاده کردیم و به دنبال بهبود کار تیمی بخصوص در بخش حمله بودیم.


سوال پایانی از کی روش هم این بود که قبل از جام جهانی با ازبکستان دیدار دوستانه انجام دادید، چه تفاوتی بین آن مسابقه و این بازی بود. کی روش گفت: می خواهم به عنوان سرمربی ایران پاسخ بدهم؛ بازیکن های قدرتمند و فوق العاده زیادی در ازبکستان وجود دارند. سون هیونگ مین، سردار آزمون و اودیل احمدوف بهترین بازیکنان آسیا هستند.

ورزش سه 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
فوتبال ایران در جام ملتهای اسیا نتیجه نمی گیرد اگر حالت تدافعی داشته باشد قطعا به مرحله بد صعود نخواهد کرد فوتبال ایران اهنگ حرکتش کند است که در فوتبال مدرن جایی ندارد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین