کد خبر: ۵۴۵۳۲۰
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

اظهارات شهرزاد مظفر درباره رفتن به کویت

برترین سرمربی فوتسال بانوان ایران گفت: در ۲۰ سال مربیگری در ایران موفقیت‌ها و شکست‌های مختلفی داشتم و تیم فوتسال بانوان ایران در قلبم فضا و جایگاهی دارد که با هیچ چیز پر نمی‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
شهرزاد مظفر برترین سرمربی فوتسال بانوان ایران پس از پیوستن به تیم ملی فوتسال بانوان کویت در گفت‌وگو با ایسنا و در مورد این تصمیم گفت: از زمانی که کویتی‌ها پیشنهادشان را مطرح کردند تا زمانی که به توافق رسیدیم خیلی سریع و کوتاه بود چون می‌دانستند چه چیزی و چه کسی را می‌خواهند و خیلی با عزم راسخ در این قضیه پا گذاشتند و کارها را خیلی سریع و راحت جلو بردند.

او افزود: من هم به دلیل این که در آنها ارده قوی، انگیزه بالا، جدیت، خواستن، تمایل شدید و علاقه‌ای که به کار کردن و توسعه فوتسال داشتند را دیدم ترغیب شدم که بپذیرم. ضمن این که در ایران هم مجموعه عواملی دست به دست هم داد تا این تصمیم را بگیرم.

مظفر در ادامه به عوامل داخلی موثر در این تصمیم اشاره و بیان کرد: امسال تیم باشگاهی نتوانستم بگیرم و مقداری شرایط کاری‌ام مثل سال‌های گذشته نبود و برایم جای نگرانی داشت. مساله بعدی این بود که نزدیک به ۲۰ سال  در ایران و در رشته‌های فوتبال و فوتسال مربیگری کردم، تیم‌های ملی و باشگاهی را داشتم و قهرمانی آسیا و طلا، نقره و برنز آسیا را با ایران کسب کردم و احساس کردم شاید وقتش رسیده که شرایط، فضا و چالش جدیدی را در شغلم تجربه کنم.

او در مورد پایان قراردادش با تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: قراردادم با فدراسیون فوتبال ایران تا ۳۱ اردیبهشت ۹۷ بود که بعد از آن تمدید نشد.

برترین سرمربی فوتسال بانوان به قرارداد خود با فدراسیون فوتبال کویت اشاره و بیان کرد: قراردادم با فدراسیون فوتبال کویت دو سال است و پس از آن به شرط رضایت و خواست طرفین به مدت دو سال دیگر قابلیت تمدید دارد.

 او در مورد این موضوع که نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ایران، او را همچنان یکی از گزینه‌های مربیگیری تیم ایران دانسته است گفت: نظر لطف صوفی زاده است. او محبت داشته که این حرف را زده و همچنان نظر مثبت و مساعدی در مورد من دارد اما متاسفانه به دلیل بندهایی که در قراردادم با فدراسیون فوتبال کویت وجود دارد امکان همکاری هم‌زمان با تیم دیگری را ندارم.

این مربی به سال‌های مربیگری در ایران هم اشاره کرد: نزدیک ۲۰ سال در ایران در تیم‌های فوتبال، فوتسال، تیم‌های ملی و باشگاهی مربیگری کردم و با بازیکنان مختلف کار کردم، موفقیت‌ها و شکست‌های مختلفی بوده و بالا و پایین زیاد دیدم، بالاخره فراز و فرودهای زیادی داشتم، می‌خواهم بگویم اگر در این نقطه هستم هر چه هست، همه را از کشورم ایران کسب کردم و مدیون سال‌هایی هستم که در ایران مربیگری کردم، بنابراین بسیار بسیار برای تیم فوتسال بانوان ایران آرزوی موفقیت در تمام زمینه‌ها را دارم.

مظفر در پایان گفت: تیم فوتسال بانوان ایران همیشه در قلبم فضا و جایگاهی دارد که با هیچ چیز پر نمی‌شود و همیشه با من است، بنابراین برای تیم فوتسال بانوان ایران و تک تک بازیکنانش آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش ایسنا، قرارداد شهرزاد مظفر، برترین سرمربی فوتسال بانوان ایران برای هدایت تیم ملی فوتسال زنان کویت، دو ساله است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین